ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Τι είναι το crowdfunding και ποια τα οφέλη του;

Το Crowdfunding είναι μια μέθοδος άντλησης κεφαλαίων μέσω της συλλογικής προσπάθειας φίλων, οικογενειών, πελατών και μεμονωμένων επενδυτών. Αυτή η προσέγγιση εντάσσεται στη συλλογική προσπάθεια μιας μεγάλης ομάδας ατόμων - κυρίως μέσω των κοινωνικών δικτύων και εξειδικευμένων πλατφορμών – αξιοποιώντας τα δίκτυά τους για μεγαλύτερη εμβέλεια και έκθεση.

Το crowdfunding είναι ουσιαστικά το αντίθετο της γενικής προσέγγισης για τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων. Παραδοσιακά, αν θέλετε να αντλήσετε κεφάλαια για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή ένα νέο προϊόν, θα χρειαστεί να πάρετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο και στη συνέχεια να απευθυνθείτε σε ένα περιορισμένο κύκλο επενδυτών. Αυτές οι πηγές χρηματοδότησης περιλαμβάνουν τράπεζες, business angels και εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων, περιορίζοντας σημαντικά τις επιλογές σας σε μερικούς μόνο βασικούς παίκτες.

Οι πλατφόρμες crowdfunding, από την άλλη πλευρά, σας προσφέρουν μια ενιαία πλατφόρμα για να χτίσετε, να παρουσιάσετε και να μοιραστείτε την ιδέα σας με το κοινό, εξομαλύνοντας δραματικά το παραδοσιακό μοντέλο. Παραδοσιακά, θα περάσετε μήνες περνώντας μέσα από το προσωπικό σας δίκτυο, εξετάζοντας πιθανούς επενδυτές και ξοδεύοντας τον χρόνο και τα χρήματά σας για να φτάσετε μπροστά τους.

Με το crowdfunding, είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς να παρουσιάσετε την ιδέα σας σε περισσότερα ενδιαφερόμενα μέρη και να τους δώσετε περισσότερες εναλλακτικές επιλογές για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, από την επένδυση χρημάτων σε αντάλλαγμα μετοχικού κεφαλαίου είτε από την συνεισφορά μόλις 10€ σε αντάλλαγμα κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Από την αξιοποίηση μιας ευρύτερης ομάδας επενδυτών μέχρι την ευελιξία στη συλλογή κεφαλαίων, υπάρχουν πολλά οφέλη έναντι των παραδοσιακών μεθόδων.

Μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα του crowdfunding είναι τα ακόλουθα:
  • Πρόσβαση - Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα crowdfunding, έχετε πρόσβαση σε χιλιάδες ενδιαφερόμενους επενδυτές που μπορούν να δουν, να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν την καμπάνια σας για την συλλογή κεφαλαίων.
  • Παρουσίαση - Δημιουργώντας μια καμπάνια crowdfunding, περνάτε από την ανεκτίμητη διαδικασία της εξέτασης της επιχείρησής σας από το αρχικό στάδιο - την ιστορία της, την σύλληψη της ιδέας, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, την σύσταση της ομάδας και άλλων - και την ολοκληρώνετε με μια κατανοητή και προσιτή προς το κοινό παρουσίαση.
  • PR & Marketing - Από την έναρξη μέχρι και την ολοκλήρωση, μπορείτε να μοιραστείτε και να προωθήσετε την καμπάνια σας μέσω των κοινωνικών δικτύων, email newsletters και άλλων τακτικών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Επίσης μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της διοργανώνοντας events, συναντήσεις καθώς και παρουσιάζοντας την ιδέα σας στον τύπο.
  • Επικύρωση της ιδέας - Η παρουσίαση της ιδέας ή της επιχείρησής σας στο ευρύ κοινό προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να επικυρώσετε και να βελτιώσετε την επιχειρηματική σας ιδέα. Καθώς οι πιθανοί επενδυτές αρχίζουν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον και να κάνουν ερωτήσεις, θα δείτε γρήγορα αν υπάρχει κάτι που λείπει και που θα τους έκανε πιο θετικούς στο να χρηματοδοτήσουν την καμπάνια σας.
  • Αποτελεσματικότητα - Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το crowdfunding είναι η ικανότητά του να συγκεντρώνει και να διευκολύνει τις προσπάθειές σας για τη συγκέντρωση κεφαλαίων. Με την δημιουργία ενός ενιαίου, περιεκτικού προφίλ, μπορείτε να προσελκύσετε όλους τους πιθανούς επενδυτές και να διοχετεύσετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Έτσι, αντί να κάνετε πολλαπλές προσπάθειες εκτυπώνοντας έγγραφα, συντάσσοντας βιβλιοδεσίες και ενημερώνοντας τον καθένα ξεχωριστά, μπορείτε να παρουσιάσετε τα πάντα online σε πολύ πιο μορφή, αφήνοντας σας περισσότερο χρόνο για να τρέξετε την επιχείρησή σας.
της Αναστασίας Μπερμπέρογλου
epixeiro.gr

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]