Η PayPal “έφτασε” τους 305 εκατ. ενεργούς χρήστες παγκοσμίως

Η PayPal “έκλεισε” το 2019 πολύ δυναμικά, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών τόσο από άποψη εσόδων όσο και χρηστών αλλά και όγκου πληρωμών.

Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου, ο CEO της εταιρείας, Dan Schulman, δήλωσε ότι η PayPal “είναι πολύ ευχαριστημένη” και πρόσθεσε ότι στοχεύει σε επιθετική επέκταση των δυνατοτήτων και του γεωγραφικού αποτυπώματος της πλατφόρμας κατά το επόμενο έτος.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Schulman αναφέρθηκε στην εξαγορά της πλατφόρμας Honey, ύψους 4 δισ. δολαρίων, που έκλεισε στις αρχές του μήνα. Ο Schulman είπε στους επενδυτές ότι ο συνδυασμός των δύο πλατφορμών θα τους επιτρέψει να αξιοποιήσουν τις συμπληρωματικές τους δυνατότητες και να εμπλακούν με τον πελάτη σε μια πρώιμη φάση του εμπορικού του ταξιδιού.

O CEO της PayPal αναφέρθηκε επίσης την εξαγορά μεριδίου 70% της GoPay, που της επέτρεψε να δραστηριοποιηθεί στην Κίνα, και διευκόλυνε τη συνεργασία της με τη UnionPay, η οποία ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Πάνω σε αυτά, πρόσθεσε: “Το 2020, θέλουμε να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας με βάση τις πρόσφατες εξαγορές μας, να οικοδομήσουμε νέες υποδομές στην Κίνα και σε άλλες διεθνείς αγορές, να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη δημιουργία εσόδων από τη Venmo και να επικεντρωθούμε περισσότερο στις in-store πρωτοβουλίες μας”.

305 εκατ. χρήστες παγκοσμίως

Αναλυτικά, το τέταρτο τρίμηνο του 2019, η PayPal είδε τα προσαρμοσμένα κέρδη της ανά μετοχή να ανεβαίνουν στα 86 δολάρια (από τα 69 δολάρια που ήταν πέρυσι) και ενώ οι εκτιμήσεις προέβλεπαν ότι η τιμή της μετοχής της θα φτάσει τα 83 δολάρια. Τα έσοδα της έφτασαν τα 4,96 δις, από τα 4,22 δις της περσινής χρονιάς, επίσης πάνω από τις προβλέψεις που έκανα λόγο για 4,94 δις.

Ο συνολικός όγκος πληρωμών ανέβηκε κατά 22% στα 199 δις – αν και ο ρυθμός ανάπτυξης έπεσε από το προηγούμενο τρίμηνο. Πιο αναλυτικά, το τελευταίο τρίμηνο η PayPal επεξεργάστηκε συνολικά συναλλαγές ύψους 3,5 δις δολαρίων. Όσον αφορά τους χρήστες, η PayPal απέκτησε 9,3 εκατ. νέους χρήστες το τέταρτο τρίμηνο, ανεβάζοντας την ενεργή πελατειακή της βάση στα 305 εκατομμύρια. Η PayPal αναμένεται να προσθέσει περίπου 35 εκατομμύρια νέους ενεργούς λογαριασμούς το 2020 – συμπεριλαμβανομένων των εξαγορών, όχι όμως της Honey.

Όσο για τη Venmo, την εφαρμογή πληρωμών της PayPal, οι χρήστες της αυξήθηκαν στα 53 εκατ. με το τέλος του τριμήνου, από 40 εκατ. που ήταν τον περασμένο Απρίλιο. Την ίδια περίοδο, η Venmo επεξεργάστηκε πληρωμές αξίας 29 δις – ποσό αυξημένο κατά 56% από την προηγούμενη χρονιά.

startupper.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!