Στη μάχη ρίχτηκαν πριν από λίγο όλοι οι μεγάλοι όμιλοι της χώρας αλλά και εντυπωσιακές συμμετοχές από την Ευρώπη, για το μεγάλο συμβόλαιο των 170 εκατ. ευρώ που αφορά την ολοκλήρωση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ, στο Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com στην εκδήλωση ενδιαφέροντος (α`φάση) συμμετείχαν οι: Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ-ΤΕΚΑΛ, Κ/Ξ EIFFAGE-ΤΕΡΝΑ, Κ/Ξ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ROVER MARITIME SL- Χ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-VITTADELLO, ARCHIRODON, Κ/Ξ ΑΒΑΞ-ΕΤΕRMAR. A.E. -NV BESIX, ACCIONA CONSTRUCCION.
Οι συμμετοχές ξένων εταιρειών είναι Eiffage από Γαλλία, Vittadello από Ιταλία, Besix από Βέλγιο, Etermar από Πορτογαλία και Acciona από Ισπανία
Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο του διαγωνισμού σύμφωνα με πηγή με γνώση της υπόθεσης είναι πως στη Β`φάση μπορούν να περάσουν μέχρι και έξι συμμετοχές. Αυτό σημαίνει πως τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω εντυπωσιακά σχήματα θα εγκαταλείψει πρόωρα τη μάχη.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του 1ου Σταδίου, η ΟΛΘ ΑΕ αναμένεται να διαβιβάσει στους προεπιλεγέντες την Πρόσκληση Υποβολής δεσμευτικών προσφορών για συμμετοχή στο 2ο Στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, που αφορά στην εκτέλεση και ολοκλήρωση του συνόλου του Έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής».
Το έργο αυτό αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχει αναλάβει η ΟΛΘ ΑΕ, σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο. Ανεξάρτητοι μηχανικοί στο έργο είναι η κοινοπραξία ΣΑΛΦΩ-AECOM-ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
ΤΟ ΕΡΓΟ
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή ενός νέου επιπρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθείας προέκτασης του ήδη υφιστάμενου, μήκους 440 μέτρων, την κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων και την εκτέλεση όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής, που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου. Η χερσαία λιμενική ζώνη του λιμένος Θεσσαλονίκης καλύπτει έκταση περίπου 1.550.000 τετραγωνικών και εκτείνεται σε μήκος περίπου 3.500 μέτρων.
ypodomes.com