Hotel Design “2019”: Ξενοδοχειακές Τάσεις που αξίζει να μάθετε!

της Ελισάβετ Φούρλα 

Το ξενοδοχείο αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στις διακοπές και ο κάθε ξενοδόχος προσπαθεί για το καλύτερο αποτέλεσμα. Οι ξενοδοχειακές τάσεις του 2019, που φτάνει στο τέλος του, και θα κυριαρχήσουν το επόμενο διάστημα, θα σας βοηθήσουν να μάθετε όσα δεν ξέρετε για την βελτίωση του, αλλά γιατί όχι και για μία νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον ξενοδοχειακό κλάδο!

Ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος από τις προηγούμενες χρονιές και η ενημέρωση των ξενοδόχων, για τις νέες τάσεις, απαραίτητη.

Μελέτη φωτισμού

Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να δώσουν την απαραίτητη σημασία στη μελέτη φωτισμού εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Ένα προσεγμένο και ανάλογα φωτισμένο ξενοδοχείο θα δημιουργήσει στον επισκέπτη συναισθήματα ασφάλειας, ηρεμίας, χαράς και ευεξίας. Οι απαιτήσεις αυξάνονται καθώς ο ανταγωνισμός μεγαλώνει. Πολλαπλά επίπεδα φωτισμού είναι αναγκαία για την προσαρμογή τους στη κάθε στιγμή της ημέρας. Φανταστείτε ένα κτίριο μιας ξενοδοχειακής μονάδας μελετημένο σωστά, ως προς τον φωτισμό, τις όψεις, και χωρίς να προκαλεί φωτορύπανση, εσωτερικά και εξωτερικά του κτιρίου. Σίγουρα θα είναι πολύ εντυπωσιακό!

Τοπικός, οικολογικός και με «παροχές σπιτιού» σχεδιασμός


Πολλά ξενοδοχειακά καταλύματα ανταποκρίθηκαν στην αυξημένη προσδοκία των επισκεπτών, για μια «γεύση» από την τοπική κουλτούρα. Προτιμούν ξενοδοχεία boutique ή lifestyle, με σκοπό την μοναδικότητα του κάθε καταλύματος και την μη τυποποιημένη φόρμουλα ξενοδοχείων. Προσθέστε στο design concept σας τοπικά πολιτισμικά στοιχεία, που μόνο στην συγκεκριμένη χώρα θα είναι εφικτό να δουν.

Επιπλέον, κάντε το ξενοδοχείο σας φιλικό προς το περιβάλλον. Τοποθετήστε φυτά και φώτα led. Θα φανεί, έτσι, σαν μία μικρή όαση στην πολεοδομική ζούγκλα. Οι ταξιδιώτες θα λατρέψουν το «πράσινο» κατάλυμά σας και θα επιστρέφουν ξανά και ξανά. Τα eco-friendly ξενοδοχεία πρέπει να πιστοποιούνται από ανεξάρτητο τρίτο μέρος ή από το κράτος στο οποίο βρίσκονται.

Γιατί όμως τα τουριστικά καταλύματα ιδιωτών συνεχίζουν να προσελκύουν κάθε χρόνο και περισσότερους ταξιδιώτες; Οι παροχές που θα βρουν σε ένα ζεστό σπίτι, αποτελούν σήμα κατατεθέν για αυτούς. Στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε με εύκολες λύσεις να παρέχετε και αυτές τις ανέσεις. Μπορείτε να προσθέσετε, μία μηχανή του καφέ κοντά σε έναν κοινόχρηστο χώρο με βιβλιοθήκη, ή καναπέδες για την πιο cozy γωνία του ξενοδοχείου σας!


Ανάγκη για εξωτερικούς χώρους

Αναπόσπαστο στοιχείο στα νέα ξενοδοχεία αποτελεί ο οργανωμένος εξωτερικός χώρος. Εσωτερικές αυλές, αίθρια, roof bar/restaurants θα είναι ανοιχτά για τους ταξιδιώτες που διαμένουν στο κατάλυμά σας και για τους κατοίκους της πόλης. Με αυτό τον τρόπο, το ξενοδοχείο σας δεν θα είναι απλά ένα κέλυφος διανυκτέρευσης, αλλά θα προσφέρει την απόλυτη χαλάρωση στους επισκέπτες. Δημιουργήστε «Instagrammable spots» στον εξωτερικό χώρο σας, όπως μία ιδιαίτερη πολυθρόνα ή έναν εξωτερικό μοναδικά ζωγραφισμένο και φωτισμένο τοίχο, που, αδιαμφισβήτητα, θα γίνει ένα σημείο αναφοράς και διαφήμισης για εσάς!

In-Hotel Shopping

Οι ταξιδιώτες κρατούν αναμνήσεις μέσα από αντικείμενα που αγόρασαν στα μαγαζιά του ξενοδοχείου. Έτσι, αφενός αποτελεί μία επιπλέον πηγή κέρδους για τους hoteliers και αφετέρου μια ευχάριστη πηγή για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου και όχι μόνο. Ο χώρος υποδοχής ζωντανεύει ολοένα και περισσότερο με τα hotel-shops, αφού οι επισκέπτες κυκλοφορούν στον χώρο. Ο επισκέπτης, που εισέρχεται στο lobby για πρώτη φορά, μαγεύεται από τα φώτα και τις πολλές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει, πριν φύγει για την βόλτα του στην πόλη ή περιμένοντας το ταξί του.
Hotel Storyteller


Ένα κατάλυμα, θα πρέπει να έχει να διηγηθεί μία ιστορία ή να έχει κάτι να προσφέρει πέρα από ένα άνετο δωμάτιο και το εμπορικό του σήμα. Ποιές, όμως, είναι αυτές οι ιστορίες που θα κάνουν μοναδικό το ξενοδοχείο σας; Ιστορίες, που συνδέονται με τον τόπο, ικανές να αναδείξουν το διάσημο «genius loci», αλλά και ιστορίες που σχετίζονται με τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων, ή ιστορίες σχεδιασμένες για τον τύπο της πελατείας, που θέλετε να προσελκύσετε. Προσθέστε αντικείμενα και φωτογραφίες και δίπλα εξηγήστε τι κρύβεται πίσω από αυτά. Οι πελάτες θα νιώσουν σίγουρα το ιδιαίτερο vibe του ξενοδοχείου και θα αποτελέσει αναπόφευκτο κομμάτι της περιγραφής τους σε φίλους και γνωστούς όταν γυρίσουν στην χώρα τους!

Οι τάσεις αυτές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το ξενοδοχείο σας για μεγαλύτερη απήχηση στο ελληνικό και ξένο κοινό.

πηγή: hoteldesign.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!