ΜΕΓΑ, η εταιρεία που αύξησε κατά 80% το προσωπικό της

Υπερδιπλασιασμό των καθαρών της κερδών και αύξηση κατά 14,95% των πωλήσεών της πέτυχε πέρυσι η εταιρεία ΜΕΓΑ η οποία εν μέσω κρίσης, από το 2012 έως και το 2018, αύξησε κατά 80% το απασχολούμενο προσωπικό της. Μόνο πέρυσι, σε σχέση με το 2017, ο αριθμός του προσωπικού της αυξήθηκε κατά 8% με αποτέλεσμα στο τέλος του 2018 να απασχολεί 567 άτομα, εκ των οποίων το 30% γυναίκες.

Η ΜΕΓΑ, η οποία ιδρύθηκε το 1980, και πέρυσι πραγματοποιήσε επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, πραγματοποιεί το 42% του τζίρου της στο εξωτερικό. Αποτέλεσμα να συνεισφέρει σημαντικά στις εξαγωγές και στο εμπορικό ισοζύγιο στην κατηγορία βρεφικές πάνες, αφού τα ελληνικά babylino sensitive βρίσκονται ανάμεσα στα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα. Η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε 25 χώρες και παράγει ευρωπαϊκά επώνυμα προϊόντα υπό την μορφή Contract Manufacturing.

Πέρυσι ο τζίρος της ανήλθε στα 193,627 εκατ. ευρώ από 168,436 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 6,828 εκατ. ευρώ από 3,357 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2017, σημειώνοντας αύξηση 103,4%. Ωστόσο όπως αναφέρει ο ορκωτός ελεγκτής η σχηματισθείσα πρόβλεψη ποσού 74.000 ευρώ για αποζημίωση προσωπικού λόγω εξόδου από την υπηρεσία, υπολείπεται κατά 2,051 εκατ. ευρώ της απαιτούμενης κατά την 31η Δεκεμβρίου με συνέπεια οι προβλέψεις για παροχές σε εργαζομένους να εμφανίζονται μειωμένες κατά 2,051 εκατ. ευρώ, τα ιδία κεφάλαια να εμφανίζονται αυξημένα κατά 2,051 εκατ. ευρώ περίπου και τα αποτελέσματα χρήσης αυξημένα κατά 123.000 ευρώ περίπου.

Σήμερα η ΜΕΓΑ, με βάση όσα αναφέρει στις οικονομικές της καταστάσεις, κατέχει την πρώτη θέση στις κατηγορίες σερβιέτες με τα brands Everyday και Clea (μερίδιο 46%), στα σερβιετάκια με το brand Everyday (μερίδιο 53%), στα μωρομάντιλα με το brand Babycare με μερίδιο 41%, στο 54% είναι το μερίδιό της στα μαντίλια ντεμακιγιάζ με το brand Pom Pοn, στο 63% στα αντισηπτικά μαντιλάκια MEGA και Wet Hankies και στο 60% στην κατηγορία βαμβάκι με το brand ΜΕΓΑ. Επίσης ελέγχει τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες βρεφικές πάνες με τα Babylino με μερίδιο 48% και στα προϊόντα ακράτειας με το brand Sani όπου ελέγχει μερίδιο 42%.

capital.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!