Η Google προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στο AdSense

Σε σημαντικές αλλαγές στα στοιχεία διαφημίσεων του Google AdSense ανακοίνωσε πως προχωρά η εταιρεία.

Όπως αναφέρει στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει ήδη στείλει σε χρήστες της υπηρεσίας, «πραγματοποιούμε σημαντικές επενδύσεις, προκειμένου να κατανοήσουμε τους βέλτιστους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αυξήσουμε το ενδιαφέρον των χρηστών για τις διαφημίσεις, καθώς και την απόδοση των διαφημίσεών μας. Ως εκ τούτου, ενημερώνουμε και βελτιώνουμε συνεχώς τις μορφές διαφημίσεων που προσφέρουμε. Ενδεχομένως να έχουν εμφανιστεί αυτοί οι νέοι τύποι διαφημίσεων στους ιστοτόπους σας.

Έχουμε δεσμευτεί να επενδύουμε συνεχώς στον εκσυγχρονισμό των διαφημιστικών προϊόντων που παρέχουμε. Ως εκ τούτου, πραγματοποιούμε ορισμένες σημαντικές αλλαγές σε κάποιες λειτουργίες του AdSense που έχετε χρησιμοποιήσει ή διαμορφώσει στο παρελθόν. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η καρτέλα Διαφημίσεις θα ενημερωθεί, ώστε να αντικατοπτρίζει» τις ακόλουθες αλλαγές.

Όπως αυτές αναφέρονται στο ενημερωτικό μήνυμα:
 

Μεγέθη διαφημίσεων

Έχουμε απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης στοιχείων διαφημίσεων. Από προεπιλογή, όλα τα στοιχεία διαφημίσεων που θα δημιουργούνται θα είναι Αποκριτικά και θα προσαρμόζονται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης, τόσο σε κινητά όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές, για μεγαλύτερη απόδοση και ευελιξία. Αν προκύψει ανάγκη περαιτέρω προσαρμογής, θα εξακολουθήσετε να έχετε τη δυνατότητα να δημιουργείτε στοιχεία διαφημίσεων προσαρμοσμένου μεγέθους. 
 
 

Τύποι διαφημίσεων

Προχωράμε προς πιο εμπλουτισμένες μορφές διαφημίσεων, αποσύροντας τα στοιχεία διαφημίσεων μόνο με κείμενο και τα στοιχεία διαφημίσεων μόνο προβολής, για να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την εμπειρία χρήστη και για να αντικατοπτρίζεται το σύνολο των διαφημίσεων που υπάρχουν στην αγορά. Ως εκ τούτου, τα στοιχεία διαφημίσεων "Μόνο διαφημίσεις με κείμενο" και "Μόνο διαφημίσεις προβολής" στον λογαριασμό σας μετονομάστηκαν σε "Διαφημίσεις προβολής" και από τις αρχές του 2019 θα ενημερωθούν, για να προβάλλουν όλους τους τύπους διαφημίσεων. 
 
 

Στυλ διαφημίσεων με κείμενο

Καταργούμε τα στυλ διαφημίσεων με κείμενο για τα στοιχεία διαφημίσεων "Διαφημίσεις με κείμενο και διαφημίσεις προβολής". Στο εξής, δεν θα μπορείτε να δημιουργείτε στυλ διαφήμισης για τα νέα στοιχεία διαφημίσεων. Τα νέα στοιχεία διαφημίσεων θα έχουν στυλ διαφημίσεων με κείμενο βελτιστοποιημένο από την Google. Καθώς αυτή η λειτουργία καταργείται, τα υπάρχοντα στυλ διαφημίσεων θα βελτιστοποιηθούν από την Google τους επόμενους μήνες. Για λόγους προσαρμογής και βελτιωμένης εμπειρίας χρήστη, μπορείτε να χρησιμοποιείτε εγγενείς διαφημίσεις στον ιστότοπό σας. 
 
 

Κατάργηση της επιλογής "Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες διαφημίσεις"

Συνεχίζουμε να καταβάλλουμε προσπάθειες για τη βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας του δικτύου διαφημίσεων και τη μείωση του αριθμού κακόβουλων διαφημίσεων που εισέρχονται στο δίκτυο του AdSense. Συνεπώς, καταργούμε την επιλογή "Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες διαφημίσεις" και από προεπιλογή θα γίνεται σύμπτυξη του διαφημιστικού χώρου ή θα εμφανίζεται κενός χώρος. Αν έχετε ένα χρώμα ή κάποιο άλλο URL ως τρέχουσα ρύθμιση, αυτό θα ενημερωθεί στο προσεχές μέλλον. 
 
 

Πειράματα

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω αλλαγών, καταργούμε και τα παλιά πειράματα που αφορούσαν τις ρυθμίσεις στοιχείων διαφημίσεων. Αν υπάρχουν ενεργά πειράματα στοιχείων διαφημίσεων, θα σταματήσουν τις επόμενες εβδομάδες. Σε συνδυασμό με αυτό, καταργούμε την αναφορά πειραμάτων από την καρτέλα Αναφορές. Για τους υπόλοιπους τύπους πειραμάτων, οι συγκεντρωτικές μετρήσεις θα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες στη σελίδα λεπτομερειών πειραμάτων. 
 
 

Σύγχρονος κώδικας

Στον λογαριασμό σας στο AdSense, δεν θα διατίθεται πλέον η δυνατότητα αλλαγής του τύπου κώδικα διαφήμισης σε σύγχρονο. Αν χρειάζεστε σύγχρονο κώδικα διαφήμισης, μπορείτε ακόμη να ενημερώσετε τον κώδικα διαφήμισης χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό.

epixeiro.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!