Αλλάζουν όλα στις προσφορές των σούπερ μάρκετ

Το μείγμα των προσφορών και τον τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή μέσω αυτών επιχειρεί να αλλάξει ο Μπάρμπα Στάθης, -θυγατρικής της Vivartia, εταιρείας μέλους του ομίλου MIG- που συμπληρώνει εφέτος μισό αιώνα ζωής. Η εταιρεία market leader στις ζύμες και στα κατεψυγμένα λαχανικά δεν σκοπεύει να σταματήσει τελείως τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες, ωστόσο βάζει φρένο στις προσφορές με 40% έκπτωση.

Τάση, την οποία όπως εκτιμούν στελέχη της, θα ακολουθήσουν και άλλοι παραγωγοί και λιανέμποροι. Βέβαια ο Μπαρμπα Στάθης έχει το πλεονέκτημα να ηγείται σε έναν ολόκληρο κλάδο, αυτό τον κατεψυγμένων λαχανικών χωρίς επί της ουσίας κάποιον ισχυρό αντίπαλο, και να έχει ισχυρή θέση και στις κατεψυγμένες ζύμες. Οπότε είναι πολύ πιο εύκολο να περάσει αυτές τις αλλαγές στην κατανάλωση για να περιορίσει τις απώλειες στο περιθώριο κέρδους του.

Την ίδια στιγμή εξετάζει τον κλάδο των κατεψυγμένων φρούτων, σχεδιάζει vegan προϊόντα, όπως vegan μπιφτέκια, λέει όχι στα κατεψυγμένα ψάρια, παρ’ ότι έχει δημιουργηθεί κενό στην αγορά, γιατί δεν μπορεί να ελέγξει την πρώτη πρώτη ύλη, όπως αναφέρουν στελέχη του, και ετοιμάζεται να επεκτείνει το πρόγραμμα της συμβολαιακής γεωργίας και σε άλλη χώρα. Σήμερα στην Ελλάδα συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς μέσω "Συμβολαιακής Γεωργίας" οι οποίοι καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα.

Παράλληλα η διοίκησή του αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο εισόδου του σε κάποιο ξένο χρηματιστήριο, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζει σε ποιο και πότε θα γίνει αυτό.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει επενδύσεις άνω των 8,5 εκατ. ευρώ για τη διετία 2019-2020, μέρος των οποίων θα κατευθυνθούν στο λανσάρισμα νέας σειράς προϊόντων, όπως ζυμαρικά, η ανάπτυξη των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων στο 15%-20% των πωλήσεων, από 5% που είναι σήμερα και η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του HORECA.

Όπως ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης η διοίκηση της εταιρείας, οι επενδύσεις αφορούν στη δημιουργία νέας αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργειας 60%, 3 νέες γραμμές συσκευασίας, και νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων, ήτοι 30 εκατ. ευρώ. Σήμερα έχει παρουσία σε 25 χώρες, κυρίως με τα κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης, στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας, ενώ ήδη εξάγει και λαχανικά στην Ευρώπη και την Αμερική.

Εφέτος οι πωλήσεις της εταιρείας "έτρεξαν” το α’ τετράμηνο με +4% και βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της. Με την Deputy CEO και Marketing & Communication Director κ. Αγάπη Παπαδοπούλου, να αναφέρεται στη νέα συνεργασία της εταιρείας με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, που αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας.

Ο Μπάρμπα Στάθης, είναι το 7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) και νούμερο 1 σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων (πηγή: IRI, Στοιχεία 2018). Διαθέτει πέντε ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής λαχανικών και ζυμών, 4 κέντρα διανομής και 23 αποθήκες. Παράγει 150 προϊόντα, στην εταιρεία εργάζονται 1.000 εργαζόμενοι -+25% από το 2015-, ενώ την τελευταία 4ετία έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις 11,5 εκατ. ευρώ.

capital.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!