Πώς να γίνετε ακόμα καλύτερος Hotel Manager;

Οι manager των ξενοδοχείων δουλεύουν – συχνά ακατάπαυστα – για την εύρυθμη λειτουργία του ξενοδοχείου, την ευχαρίστηση των πελατών και την καθοδήγηση της ομάδας. Πέρα από τις ακαδημαϊκές γνώσεις και την επαγγελματική κατάρτιση, που έρχονται με τα χρόνια, υπάρχουν και μερικοί χρυσοί κανόνες, για να γίνετε ακόμα καλύτεροι hotel managers.

Πάντα ενδιαφερθείτε για το πώς πέρασαν οι πελάτες σας

Πέρα από τις ερωτήσεις και τις συζητήσεις, που κάνετε με τους πελάτες σας όσο μένουν στο ξενοδοχείο, αυτό που θα σας κάνει πραγματικά να ξεχωρίσετε είναι η επικοινωνία μετά το τέλος της διαμονής τους. Ένα τηλέφωνο ή ένα email, για να μάθετε τη γνώμη τους, τις εμπειρίες τους από το ταξίδι και τα νέα τους, θα δημιουργήσει μία σχέση μεταξύ σας και θα σας επιφέρει τους ίδιους, αλλά και άλλους πελάτες.

Μιλήστε με τους υπαλλήλους σας

Ένας καλός manager ξέρει να ηγείται μίας ομάδας, χωρίς να χρειάζεται να τον φοβούνται ή ακόμα και να τον… αντιπαθούν. Μιλήστε μαζί τους, ακούστε τη γνώμη τους, σεβαστείτε τους και κρίνετε πάντα δίκαια τη δουλειά τους, χωρίς να είστε ούτε απόλυτος και αυστηρός, ούτε όμως να χάσετε και το κύρος σας ως manager.

Δείτε τα οικονομικά σας σε άλλο επίπεδο

Μην κολλάτε σε τυχόν έξοδα, αναλύοντας την κάθε κίνηση και απόδειξη. Σκεφτείτε αν οι αλλαγές, που θέλετε να κάνουν και κοστίζουν, αξίζουν πραγματικά. Χωρίς σπατάλες και υπερβολές, θα καταλάβετε ότι, για να κερδίσεις χρήματα, πρέπει να χαλάσεις χρήματα. Οι πελάτες σας θα θέλουν να ξοδέψουν κάτι παραπάνω, αν οι υπηρεσίες και η διαμονή, που τους προσφέρετε, είναι ποιοτική. Αξίζουν, λοιπόν, τα νέα στρώματα, για παράδειγμα, μιας και θα τα πάρετε «πίσω» τα χρήματα σε βάθος χρόνου.

Μην ξεχνάτε τους ελέγχους

Αν θέλετε να έχετε μία σαφή και σωστή εικόνα για τη λειτουργία του ξενοδοχείου σας, μη ξεχνάτε τους οργανωμένους ελέγχους. Ανάλογα με την εποχή, το βάρος της προσοχής σας θα πέφτει αλλού, ωστόσο δεν θα πρέπει να παραμελείτε τους ελέγχους στα δωμάτια, το προσωπικό και τις προμήθειες. Έτσι θα έχετε τα πάντα σε παρακολούθηση και θα προλάβετε τυχόν προβλήματα και ελλείψεις.


hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα