Επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να υλοποιήσει το 2016 η Nestlé στην Ελλάδα, οι οποίες κατά κύριο λόγο αφορούν στην αναβάθμιση των εργοστασίων της και δηλώνουν με αυτό τον τρόπο την απόφαση της εταιρείας να παραμείνει στην ελληνική αγορά.
Αλλωστε κάποιες από τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η Nestlé εμφάνισαν αύξηση το 2015, παρά τους περιορισμούς στην κίνηση των κεφαλαίων και τη γενικότερη οικονομική κρίση. Από τις επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ που προγραμματίζει η Nestlé Ελλάς την επόμενη χρονιά, τα 6 εκατ. ευρώ αφορούν στην αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού του εργοστασίου καφέ που διαθέτει στα Οινόφυτα. Η εν λόγω επένδυση έχει συνολικό προϋπολογισμό 8,5 εκατ. ευρώ, με τα υπόλοιπα 2,5 εκατ. ευρώ να αποτελούν το κόστος της επένδυσης για το 2017, οπότε αναμένεται να ολοκληρωθεί. Το 2015 οι επενδύσεις της Nestlé Ελλάς ήταν πολύ μικρότερες, και συγκεκριμένα 3 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούσαν στα εργοστάσια παγωτού και καφέ.
Σε ό,τι αφορά κάποιες από τις βασικές κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η Nestlé στην Ελλάδα, αξιοσημείωτος είναι ο διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για τις κάψουλες καφέ Dolce Gusto, καθώς και το γεγονός ότι και οι πωλήσεις των παγωτών της εταιρείας κατέγραψαν φέτος μικρή αύξηση, παρά την πτώση του συνόλου της αγοράς. Από την άλλη η κρίση και η μείωση των γεννήσεων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχουν επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις των προϊόντων παιδικής διατροφής.
Η Nestlé Ελλάς εφαρμόζει και ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μία από τις πιο γνωστές δράσεις είναι αυτή που αφορά στην ενίσχυση της νεανικής απασχόλησης «Nestlé needs YOUth» και εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η οποία εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2013, έχουν δοθεί έως τώρα ευκαιρίες απασχόλησης σε 389 νέους. Εξ αυτών 117 άτομα έκαναν πρακτική άσκηση-μαθητεία, ενώ 272 άτομα προσελήφθησαν στη Nestlé Ελλάς, με τη συντριπτική πλειονότητα να πρόκειται για συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Πάντως, 20 άτομα από τα 272 προσελήφθησαν με συμβάσεις αορίστου χρόνου στην εταιρεία.
Σε ό,τι αφορά κάποιες από τις βασικές κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η Nestlé στην Ελλάδα, αξιοσημείωτος είναι ο διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για τις κάψουλες καφέ Dolce Gusto, καθώς και το γεγονός ότι και οι πωλήσεις των παγωτών της εταιρείας κατέγραψαν φέτος μικρή αύξηση, παρά την πτώση του συνόλου της αγοράς. Από την άλλη η κρίση και η μείωση των γεννήσεων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχουν επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις των προϊόντων παιδικής διατροφής.
Η Nestlé Ελλάς εφαρμόζει και ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μία από τις πιο γνωστές δράσεις είναι αυτή που αφορά στην ενίσχυση της νεανικής απασχόλησης «Nestlé needs YOUth» και εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η οποία εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2013, έχουν δοθεί έως τώρα ευκαιρίες απασχόλησης σε 389 νέους. Εξ αυτών 117 άτομα έκαναν πρακτική άσκηση-μαθητεία, ενώ 272 άτομα προσελήφθησαν στη Nestlé Ελλάς, με τη συντριπτική πλειονότητα να πρόκειται για συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Πάντως, 20 άτομα από τα 272 προσελήφθησαν με συμβάσεις αορίστου χρόνου στην εταιρεία.
kathimerini.gr