Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Customer Service Excellence for Front Line Supervisors και στη Θεσσαλονίκη

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών του δραστηριοτήτων, δημιούργησε την ακαδημία ACADEMY OF CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE (ACSE).

Η Ακαδημία ACSE, δημιουργήθηκε με τη συνεργασία και την επιστημονική φροντίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Ακαδημίας, βασίζονται στη βιωματική εκπαίδευση. Οι εισηγητές του είναι ακαδημαϊκοί και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων με πολυετή

εμπειρία και εφαρμογές στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών. Συνδυάζεται με τον τρόπο αυτό, η ακαδημαϊκή γνώση και έρευνα με την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών σε πραγματικές συνθήκες.

Ένα από τα προγράμματα της Ακαδημίας είναι και το ''Customer Service Excellence for Front Line Supervisors''.

Στο πρόγραμμα αυτό έχουν ήδη εκπαιδευτεί πάνω από 120 στελέχη του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα, με εξαιρετικά αποτελέσματα και εφαρμογές στην καθημερινή τους πρακτική.

Σε συνέχεια της επιτυχημένης διεξαγωγής του προγράμματος στην Αθήνα, το ΕΙΕΠ ξεκινάει την παροχή του και στη Θεσσαλονίκη στις 5,6 & 12, 13 Νοεμβρίου 2015, με την ευγενική φιλοξενία της Epsilon Net στις εγκαταστάσεις της.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.



epixeiro.gr