9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ: 11,12 και 13 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα

Ο καταιγιστικός ρυθμός εξέλιξης της γνώσης και των τεχνολογιών διαμορφώνουν συνεχώς νέους τρόπους μόχλευσης των ενεργειών μάρκετινγκ και ιατρικής ενημέρωσης και καθιστά τη συνεχή ενημέρωση ανάγκη και όχι επιλογή.

Το 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, θα διεξαχθεί στις 11, 12 & 13 Φεβρουαρίου 2014 (από 17:30 έως 22:00) στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Πειραιώς 254, Ταύρος 177 78, Τηλ: 212 254-3088 , www.hellenic-cosmos.gr.

Μια κορυφαία συνεδριακή οργάνωση της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ) που γίνεται κάθε δύο χρόνια.

Στο συνέδριο θα αναλυθούν: το νέο πλαίσιο των υπηρεσιών υγείας και θα αναδειχθούν οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που διαφαίνονται, το νέο επιχειρησιακό μοντέλο που είναι αναγκαίο στην εποχή της Ευρωπαϊκής κρίσης που καθιστά απαραίτητη τη διαφάνεια και τη συνεργασία της φαρμακευτικής βιομηχανίας με τις αρχές υγείας με επίκεντρο το όφελος του ασθενούς. Θα αναπτυχθούν προτάσεις για ένα νέο πλαίσιο πολιτικών για την ανάπτυξη της φαρμακευτικής βιομηχανίας με στόχο την άμεση πρόσβαση των ασθενών στα νέα φάρμακα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Θα συζητηθούν καινοτόμες πρακτικές μάρκετινγκ τόσο για την εσωτερική όσο και για τις εξωτερικές αγορές, οι τάσεις και οι προοπτικές που διαμορφώνονται στην Ελληνική και την παγκόσμια φαρμακευτική αγορά, οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις από την εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Επίσης εργαλεία και μέθοδοι ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, καινοτόμες απαντήσεις στα καίρια ερωτήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ και την επιστημονική ιατρική ενημέρωση στο σχεδιασμό, στο λανσάρισμα, στην υποστήριξη, στην άμυνα και στην ανάπτυξη νέων και παλαιών φαρμακευτικών προϊόντων.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου προκηρύσσεται και ο καθιερωμένος πλέον θεσμός, των «Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ», με στόχο, όπως πάντα, να αναγνωρισθούν και να επιβραβευθούν οι πιο επιτυχημένες, ενέργειες μάρκετινγκ, και να ενθαρρυνθεί η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων και η δημιουργική άμιλλα μεταξύ των στελεχών.

Ο φετινός διαγωνισμός θα αφορά καμπάνιες της διετίας 2011-2013, σε τρεις κατηγορίες:

1. Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων
2. Kαλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για υποστήριξη ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.
3. Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία ενημέρωσης /ευαισθητοποίησης κοινού

Στο συνέδριο θα κληθούν για να δώσουν διαλέξεις και για να συμμετάσχουν σε συζητήσεις και Στρογγυλές Τράπεζες Έλληνες και ξένοι ομιλητές από το ακαδημαϊκό και το φαρμακευτικό χώρο, εξειδικευμένοι και διακεκριμένοι στον τομέα τους, όπως επίσης στελέχη από άλλους κλάδους για να αναλύσουν επιτυχημένες πρακτικές τους με στόχο την εξωστρέφεια που είναι πάντα παράγων δημιουργικότητας.

Ο καταιγιστικός ρυθμός εξέλιξης της γνώσης και των τεχνολογιών στη φαρμακευτική αγορά διαμορφώνουν συνεχώς νέους τρόπους μόχλευσης των ενεργειών μάρκετινγκ και ιατρικής ενημέρωσης, και αυτό καθιστά τη συνεχή ενημέρωση ανάγκη και όχι επιλογή.

Στα πλαίσια αυτά, το συνέδριο της ΕΕΦαΜ αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.

Σας καλούμε να συμμετάσχετε στο συνέδριο, με την ενεργή παρουσία σας στις συνεδρίες, και καλούμε όλα τα στελέχη που τα δύο προηγούμενα χρόνια δημιούργησαν και εφάρμοσαν αξιόλογες καμπάνιες μάρκετινγκ να υποβάλλουν υποψηφιότητα στο διαγωνισμό των Αριστείων και να ζήσουν τη συγκλονιστική εμπειρία.

Δεσμεύστε από τώρα στην προσωπική σας agenda τις παραπάνω ημερομηνίες για να μη χάσετε τη κορυφαία αυτή διοργάνωση που μας αφορά όλους.

Το Συνέδριο αποτελεί επίσης μια πρώτης τάξεως ευκαιρία προβολής για όσες επιχειρήσεις θέλουν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο και αρκετά εκτεταμένο συνεδριακό κοινό όπως είναι τα στελέχη των επιχειρήσεων. (δείτε παρακάτω σχετική πληροφόρηση)