Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειας Αττικής παρουσιάστηκε σήμερα, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Σκοπός του προγράμματος είναι να καταστήσει την Περιφέρεια Αττικής έναν από τους ελκυστικότερους «city break» προορισμούς, αναδεικνύοντας το τουριστικό προϊόν της με στοχευμένες δράσεις, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας και προβάλλοντάς το με τον βέλτιστο τρόπο σε σημαντικές τουριστικές αγορές όπως οι Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία κ.ά.
«Ο τουρισμός αποτελεί μέγιστη εθνική υπόθεση. Ένα από τα βασικά μέσα εξόδου της χώρας από την κρίση. Έχει τη δυνατότητα να γίνει το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα και τους Έλληνες» ανέφερε, στην ομιλία της, η υπουργός Τουρισμού, κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη και συνέχισε: «Οι φυσικές ομορφιές της πατρίδας μας, σε συνδυασμό με την ελληνική φιλοξενία, το επίπεδο των επαγγελματιών του τουρισμού, αλλά και το ιστορικό και πολιτισμικό παρελθόν της χώρας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για να καταστήσουν τον τουρισμό ένα ισχυρό όπλο ανάπτυξης. Οι περιφέρειες και οι δήμοι μπορούν και πρέπει να είναι παρόντες στον δύσκολο αυτό δρόμο».
Ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιάννης Σγουρός, κατά την παρουσίαση, τόνισε ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, με τις δράσεις που περιλαμβάνει, φιλοδοξεί να κατατάξει την Αττική και τα νησιά της ανάμεσα στους top 10 «city break» προορισμούς, να επιτύχει επέκταση της τουριστικής περιόδου πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες προς εξασφάλιση επιπλέον τουριστικού κεφαλαίου και να αναδείξει την πληθώρα των ενδιαφερόντων που προσφέρει το σύνολο της περιφέρειας, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, επισήμανε ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται σε μια κρίσιμη περίοδο για τη χώρα και η υλοποίησή του μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τον τουρισμό της χώρας. «Μόνο βάσει συντονισμένων ενεργειών, ο τουρισμός θα αποτελέσει βασικό μοχλό ανάπτυξης της χώρας» ανέφερε ο κ. Καμίνης.
Εξάλλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της McCann Athens, κ. Πάνος Βατσής, σημείωσε ότι, με στοχευμένη επικοινωνία, η περιφέρεια Αττικής προβάλλεται με τον σωστό τρόπο στις χώρες- στόχους, μια σημαντική επένδυση, τα πρώτα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι αποδίδει. Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής έχει στόχο να στρέψει τα βλέμματα όσων προγραμματίζουν διακοπές, πάνω στην Αττική και τα νησιά της, ώστε να λάμψουν ξανά στο Πάνθεον των τουριστικών προορισμών.
Η δράση, συνολικού προϋπολογισμού 6,942 εκατ. ευρώ προ ΦΠΑ, προκηρύχθηκε ως ανοικτός διεθνής διαγωνισμός για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2009, με ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού την 15η Αυγούστου 2009 και τη συμμετοχή μόνο δύο υποψηφίων αναδόχων. Ο διαγωνισμός επαναπροκηρύχθηκε τον Απρίλιο του 2010, με ημερομηνία διεξαγωγής την 23η Ιουνίου 2010 και τη συμμετοχή επτά υποψηφίων αναδόχων. Ως μειοδότης και ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η εταιρεία McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕ.
Σημαντικό μέρος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί η διαδικτυακή παρουσία της. Το τουριστικό portal της περιφέρειας Αττικής, (www.athensattica.com και www.athensattica.gr), έχει ήδη φιλοξενήσει πάνω από 130.000 επισκέπτες. Το portal είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά) και σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε ακόμα τέσσερις (γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά).
Όσον αφορά στην προώθηση του portal, χρησιμοποιήθηκαν στοχευμένες banner καμπάνιες στις αγορές ενδιαφέροντος, που μέχρι σήμερα έχουν αποδώσει πάνω από 144.000 clicks, ενώ σχεδιάστηκε ειδική SEM καμπάνια στο Google με στόχο τους τουρίστες «city break» προορισμών.
Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως τα Facebook (πραγματοποιείται σχετικός διαγωνισμός αυτήν τη στιγμή), Pinterest και Instagram, καθώς και το δικό της κανάλι στο YouTube. Επίσης, με στόχο τη διευκόλυνση της περιήγησης του επισκέπτη κατά την παραμονή του στην Περιφέρεια, έχει ήδη ξεκινήσει υλοποίηση μιας εφαρμογής σε «έξυπνα» κινητά (smart phone app), την οποία ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του και θα λειτουργεί για τον επισκέπτη ως ένας «ηλεκτρονικός προσωπικός ξεναγός».
Ειδικά για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της περιφέρειας Αττικής δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε έξι γλώσσες και 11 καταχωρήσεις, που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Η προβολή των ταινιών έγινε από το Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, το οποίο, εμπνευσμένο από το καταπληκτικό τουριστικό προϊόν που διαθέτει η Περιφέρεια Αττικής, δημιούργησε πέντε οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ που το αναδεικνύουν.
kerdos.gr