Πολιτισμός και επιχειρηματικότητα

Είναι ο ελληνικός πολιτισμός, αρχαίος και σύγχρονος, εξαγώγιμο «προϊόν»; Μπορεί να αποτελέσει ένα από τα μέσα που έχει η Ελλάδα για να βγει από τη συνεχιζόμενη δυσπραγία; Μπορεί η επιχειρηματικότητα να συμβάλει στην ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του ελληνικού πολιτισμού; Τα ερωτήματα θα επιχειρήσουν να απαντήσουν απόφοιτοι της Σχολής Μωραΐτη με έργο στον χώρο των επιχειρήσεων και του πολιτισμού, σε ανοιχτή συζήτηση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Αποφοίτων της Σχολής Μωραΐτη, την Κυριακή 26 Μαΐου, στις 12.00-13.30 μ.μ. στο θέατρο της Σχολής Μωραΐτη (Αλεξ. Παπαναστασίου και Αγίου Δημητρίου, Ψυχικό).

Στη συζήτηση θα πάρουν μέρος: Γιάννης Τσεκλένης, σχεδιαστής μόδας και εσωτερικών χώρων: «Η ελληνική μόδα τις δεκαετίες του 1960 και 1970 και το εγχείρημα της πρώτης ελληνικής εβδομάδας μόδας ως πρεσβευτή του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό»,Νίκος Τσούχλος, διευθυντής Ωδείου Αθηνών, τέως καλλιτεχνικός διευθυντής Μεγάρου Μουσικής Αθηνών: «Το εξαγώγιμο ελληνικό πολιτιστικό προϊόν», Ντένης Ηλιάδης, σκηνοθέτης: «Οι κινηματογραφικές ταινίες ως φορείς του ελληνικού πολιτισμού»,Γαβριέλλα Τριανταφύλλη, σκηνοθέτρια, διευθύντρια του καλλιτεχνικού Οργανισμού «Bios»: «Το παράδειγμα της πρώτης καλλιτεχνικής θερμοκοιτίδας στην Ελλάδα», Ιωάννα Λαλαούνη, διευθύντρια Μουσείου Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη: «Τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι περιοδικές εκθέσεις του Μουσείου Κοσμήματος "Ηλίας Λαλαούνης" ως πρεσβευτές του ελληνικού πολιτισμού». Συντονίζει ο συγγραφέας Απόστολος Δοξιάδης.

tovima.gr