5 συμβουλές για το καλύτερο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ

1. Στατιστικά αναζήτησης ταξιδιού

Κάθε μήνα, εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες για ταξίδια, χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης.

Σύμφωνα με έρευνα της Google, το 55% των ταξιδιωτών αναψυχής κάνουν μόνο ένα ή δύο ταξίδια ετησίως, αλλά αφιερώνουν πολύ χρόνο στην αναζήτηση, πριν από την κράτηση αυτών των ταξιδιών.

Όπως έδειξε έρευνα της Bing, κατά τη διάρκεια 6 μηνών:
  • 33 εκατομμύρια άνθρωποι αναζήτησαν αεροπορικά εισιτήρια
  • 29 εκατομμύρια άτομα αναζήτησαν ξενοδοχεία ή μοτέλ
  • 16 εκατομμύρια άτομα αναζήτησαν πακέτα διακοπών
  • 14 εκατομμύρια άτομα αναζήτησαν ενοικιάσεις αυτοκινήτων
  • 10 εκατομμύρια άτομα έψαξαν για κρουαζιέρες
  • 24 εκατομμύρια άνθρωποι αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια ή κρατήσεις
  • 22 εκατομμύρια άτομα έκαναν κρατήσεις ξενοδοχείων ή μοτέλ
  • 11 εκατομμύρια άνθρωποι νοίκιασαν ένα αυτοκίνητο
  • 6 εκατομμύρια άνθρωποι αγόρασαν ένα πακέτο διακοπών
  • 3 εκατομμύρια άνθρωποι πραγματοποίησαν κράτηση με κρουαζιέρα

Συμβουλές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ: Πολλοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν από πολύ νωρίς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσφορές που απευθύνονται σε άτομα που είναι έτοιμα να κάνουν κράτηση πολύ πριν ταξιδέψουν, καθώς και σε ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής.

2. Κατανόηση του ταξιδιού του Πελάτη

Δεν θα ήταν ωραίο, αν κάποιος πραγματοποιούσε μια αναζήτηση σε μια λέξη-κλειδί του ταξιδιού, είδε τη διαφήμισή σας, έκανε κλικ και αμέσως έκανε αγορά; Δυστυχώς, το σημερινό ταξίδι του πελάτη είναι πολύ πιο περίπλοκο.

Στην πραγματικότητα, όπως αναλύεται από το Think With Google, ένα άτομο μπορεί να έχει εκατοντάδες αλληλεπιδράσεις με brands, ενώ ερευνά το ταξίδι του. Σε μια περίπτωση, μια γυναίκα με την ονομασία Amy έκανε 34 αναζητήσεις, παρακολούθησε πέντε βίντεο και επισκέφτηκε 380 ιστοσελίδες για το ταξίδι της στο Disney World.

Η Google προσδιόρισε τέσσερις βασικές στιγμές όπου πρέπει να κερδίσετε τους ταξιδιώτες:
  • Ονειροπόληση: Οι καταναλωτές που σκέφτονται να ταξιδέψουν κάνουν αναζητήσεις για να βρουν ιδέες και έμπνευση.
  • Οργάνωση: Οι καταναλωτές έχουν βαθιά γνώση του τρόπου με τον οποίο αποφασίζουν σε ποιο ξενοδοχείο ή αεροπορική εταιρεία θα κάνουν κράτηση, με βάση λεπτομέρειες όπως η τοποθεσία, το κόστος και ο χρόνος.
  • Κράτηση: Οι καταναλωτές έχουν αποφασίσει και κάνουν τις κρατήσεις τους.
  • Εμπειρία: Οι καταναλωτές ψάχνουν πράγματα να κάνουν και νέα μέρη να επισκεφθούν στο ταξίδι τους.
  • Συμβουλές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ: Οι άνθρωποι σκέφτονται και ερευνούν ταξίδια όλη την ώρα. Σκεφτείτε όλες τις βασικές στιγμές που μπορείτε να επηρεάσετε τον πελάτη και τελικά να καταφέρετε την πώληση.

3. Καθορίστε το στοχευόμενο κοινό σας

Τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών που θέλετε να προσεγγίσετε πρέπει να είναι το πρώτο σας μέλημα.

Ποιοι είναι αυτοί?

Για παράδειγμα, γνωρίζουμε από την ίδια έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία της Bing ότι οι γυναίκες πραγματοποιούν το 68% των αναζητήσεων των οικογενειακών διακοπών και αντιπροσωπεύουν το 69% των κλικ. Στην πραγματικότητα, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 59% όλων των αναζητήσεων που σχετίζονται με ταξίδια και το 62% των κλικ.

Η Bing έσπασε επίσης το ποσοστό των αναζητήσεων οικογενειακών ταξιδιών ανά ηλικιακή ομάδα:
  • Ηλικία 35 έως 49 : 41 %
  • Ηλικία 50 έως 64 : 31 %
  • Ηλικία 25 έως 34 : 16 %

Με βάση αυτή την έρευνα, εάν η αγορά-στόχος σας είναι τα οικογενειακά ταξίδια, γνωρίζουμε ότι θέλουμε να απευθυνθούμε κυρίως στις γυναίκες ηλικίας μεταξύ 35 και 49 ετών. Τα δημογραφικά σας στοιχεία θα ποικίλουν, προφανώς, ανάλογα με τους στόχους και το κοινό-στόχο σας.

Συμβουλές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ: Δημιουργήστε συναισθηματικές διαφημίσεις που μιλούν στην αγορά-στόχο σας, για να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους, ώστε να κάνουν κλικ και κράτηση.

4. Δώστε τους τι θέλουν

Αφού ξέρετε σε ποιους στοχεύετε, ήρθε η ώρα να εστιάσετε σε αυτό που θέλει αυτό το κοινό.

Για παράδειγμα, οι μεγαλύτερες τάσεις αναζήτησης [ιδέες διακοπών], σύμφωνα με την έρευνα της Bing, περιλαμβάνουν all-inclusive θέρετρα, οικογενειακές διακοπές και φτηνές διακοπές.

Συμβουλές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ: Βεβαιωθείτε ότι η προσφορά σας λέει σαφώς ότι έχετε αυτό που θέλουν ή χρειάζονται για το ταξίδι τους. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την προσαρμογή μηνυμάτων σας για ανθρώπους που χρειάζονται προσιτές προσφορές, θέλουν ένα all-inclusive θέρετρο, ή αναζητούν υπαίθριες δραστηριότητες.

5. Να προσέχετε πώς οι άνθρωποι αναζητούν το ταξίδι τους

Τα άτομα μετακινούνται μεταξύ κινητού και υπολογιστή. Σε γενικές γραμμές, οι περισσότεροι “ερευνητές κινητής τηλεφωνίας” αναζητούν ιδέες και συγκρίνουν τις τιμές, ενώ η πλειοψηφία των χρηστών που “ταξιδεύουν” μέσω υπολογιστή είναι έτοιμοι (ή σχεδόν έτοιμοι) για να αγοράσουν ή να κλείσουν μια κράτηση.

Αν και οι άνθρωποι ψάχνουν κυρίως για ταξίδια με τα κινητά, η έρευνα της Google διαπίστωσε ότι το 75% των ταξιδιωτών κατέληξε να αγοράσει σε υπολογιστή. (Μια διαφορετική μελέτη της Google ανέφερε ότι το 90% των κρατήσεων πραγματοποιείται σε υπολογιστές.)

Συμβουλές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ: Στοχεύστε τις καμπάνιες σας για το σωστό κοινό στη σωστή συσκευή. Το αντίγραφο της διαφήμισής σας για κινητά θα πρέπει να εμπνέει τους ταξιδιώτες και να δημιουργεί ζήτηση, το οποίο μπορείτε αργότερα να μετατρέψετε σε πώληση μέσω των προσφορών σας στους υπολογιστές.

hotelmag.gr