ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Πυλώνας ανάπτυξης τα ξενοδοχεία για την «Παπουτσάνης»

Έχοντας βρεθεί στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, η εταιρεία «Παπουτσάνης» κατόρθωσε σταδιακά να αυξήσει τις πωλήσεις της και να εισέλθει σταδιακά σε νέα εποχή. Η στρατηγική που ακολούθησε από το 2010 και έπειτα της επέτρεψε να περάσει σε κέρδη 0,42 εκατ. ευρώ το 2017 από ζημίες 4,7 εκατ. ευρώ το 2010, εστιάζοντας κυρίως στην προμήθεια των ξενοδοχειακών μονάδων με προϊόντα περιποίησης. Η θετική της πορεία αποτυπώνεται και στην αύξηση του κύκλου εργασιών της το τελευταίο 8μηνο κατά 21% σε σχέση με πέρυσι, καθώς και στον μεγάλο αριθμό των εξαγωγών της, οι οποίες πλέον αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεών της.

Τα βήματα για την περαιτέρω ανάπτυξή της αφορούν τη δημιουργία νέας σειράς premium ξενοδοχειακών καλλυντικών, τη διεύρυνση των ήδη υφιστάμενων συνεργασιών της, την ενίσχυση της κατηγορίας επώνυμων προϊόντων όπως το Olivia, καθώς και την ενδυνάμωση της παρουσίας της και σε άλλες κατηγορίες του ξενοδοχειακού κλάδου. Μάλιστα, ο Μενέλαος Τασόπουλος, CEO της εταιρείας, ανέφερε στην «Κ» ότι η «Παπουτσάνης» εξετάζει γενικά και ευκαιρίες μη οργανικής ανάπτυξης, μέσα από συνεργασίες, εξαγορές και κοινοπραξίες. Σήμερα, τα προϊόντα της είτε με την επωνυμία της (Olivia, Skin Essentials, Karavaki) είτε σε συνεργασία με άλλες εταιρείες, όπως η εταιρεία «Κορρές», κατέχουν ηγετική θέση σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας το 34% του κύκλου εργασιών της. Στο πλαίσιο αυτό, η «Παπουτσάνης» το προσεχές διάστημα αναμένεται να επεκτείνει την υφιστάμενη συνεργασία της με την εταιρεία Sysco Guest Supply, τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων παγκοσμίως, για την οποία η ελληνική εταιρεία αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη κυρίως σε χώρες της Ευρώπης αλλά και της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολή. Αυτή η επέκταση θα της επιτρέψει να διαθέσει τα προϊόντα της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη, διευρύνοντας το δίκτυό της.

Σε αυτή την κατεύθυνση, κινείται και η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων σε τουριστικά καταλύματα, όπως τα boutique hotels, ή ακόμη και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης τύπου Airbnb, που αποτελούν, κατά τον Παναγιώτη Κατσόγιαννη, γενικό επιχειρησιακό διευθυντή της εταιρείας, «μία ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά». Ωστόσο, για να εισέλθει ακόμη πιο δυναμικά σε αυτή την αγορά, η «Παπουτσάνης» έχει στόχο να αναπτύξει την γκάμα των προϊόντων της ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της. Σύμφωνα με τον κ. Τασόπουλο, «για την είσοδό μας σε αυτήν την αγορά, πρέπει να διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας και να την προσαρμόσουμε στις ανάγκες του πελάτη, δεδομένου ότι πρόκειται για exclusive markets». Σε αυτό θα συμβάλει και η ανανέωση του e-shop της εταιρείας, μέσω του οποίου θα διευκολυνθεί η διανομή των προϊόντων της στις εγχώριες ξενοδοχειακές μονάδες. Πέραν όμως της παρουσίας της στον κλάδο του τουρισμού, η «Παπουτσάνης» αναπτύσσει και συνεργασίες με μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως αυτή που «έκλεισε» με την Unilever για να παράγει για λογαριασμό τους προϊόντα περιποίησης και ατομικής υγιεινής. Παράλληλα, ιδιαίτερα διαδεδομένος στο εξωτερικό, και μάλιστα σε χώρες εκτός Ευρώπης, είναι ο κλάδος παραγωγής σαπωνόμαζας που αποτελεί την πρώτη ύλη για την παρασκευή σαπουνιών. Ηδη εταιρείες όπως η L’ Occitane χρησιμοποιούν την πρώτη ύλη της «Παπουτσάνης», ενώ το προϊόν φθάνει μέχρι τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία και το Μεξικό. Εξάλλου, η εταιρεία διαθέτει και κατάλληλη μονάδα παραγωγής που της επιτρέπει να υλοποιεί τα επιχειρηματικά της πλάνα. Στη Χαλκίδα, η «Παπουτσάνης» διατηρεί καθετοποιημένη μονάδα, στην οποία έγινε μία τελευταία επένδυση 3 εκατ. ευρώ το 2017-2018 με στόχο την ενίσχυσή της.

kathimerini.gr

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]