Πάνω από 1 στους 5 Έλληνες πίνουν φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ

Αδιαφιλονίκητη ηγέτης στην εγχώρια αγορά του εμφιαλωμένου νερού, αφού πάνω από 1 στα 5 λίτρα που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ είναι φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, παραμένει η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ. 

Από τα επίσημα στοιχεία της Nielsen (MarketTrack) για την πορεία της κατανάλωσης το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου, προκύπτει πως το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα. 

Συγκεκριμένα το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι ελέγχει μερίδιο με βάση τον όγκο πωλήσεων (σ.σ. σε λίτρα) 22,8%, δηλαδή πάνω από 1 στα 5 λίτρα νερό που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ, των περιπτέρων και των Convenience Stores στην Ηπειρωτική Ελλάδα και στην Κρήτη είναι ΖΑΓΟΡΙ. Ειδικότερα το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα το ΖΑΓΟΡΙ πούλησε 81.818.327 λίτρα νερό, 30,5 εκατ. λίτρα περισσότερα από το δεύτερο brand και 50 εκατ. λίτρα περισσότερα από το τέταρτο επώνυμο brand της αγοράς. Την πρώτη θέση κατέχει το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ και στις πωλήσεις σε αξία. Με βάση πάντα τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, δηλαδή Ιανουάριος – Αύγουστος 2017 ανήλθαν στα 23,729 εκατ. ευρώ, 5,3 εκατ. ευρώ περισσότερα από τον τζίρο που έκανε το δεύτερο επώνυμο brand εμφιαλωμένου νερού και 14 εκατ. ευρώ πάνω από τις πωλήσεις του τέταρτου επώνυμου brand. 

Η ενίσχυση των μεγεθών της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, είναι αποτέλεσμα των σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό, της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία και των αυξανόμενων μεγεθών των εξαγωγών της.



Σημειώνεται πως εκτός από την ελληνική αγορά, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ρίχνει το βάρος της και στην ενίσχυση της παρουσίας της στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχε τον περασμένο Οκτώβριο στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών την Anuga που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας, παρουσιάζοντας το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, στους 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες.

Η συμμετοχή στη διεθνή έκθεση Anuga, στην οποία έδωσαν το παρών 7.400 εκθέτες από 107 χώρες, αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την περαιτέρω ενίσχυση της ήδη έντονης εξαγωγικής δραστηριότητας της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, οι εξαγωγές της οποίας "τρέχουν" με ρυθμό αύξησης 40%. Στόχος είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά. 

Προς επίτευξη αυτού του στόχου η ελληνική εταιρεία από την Ήπειρο, παρουσίασε στους επισκέπτες της έκθεσης την εξαγωγική σειρά "φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ", με τις ξενόγλωσσες ετικέτες. Επόμενοι εξαγωγικοί σταθμοί για το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα. Σήμερα το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία σε Ευρώπη, Αυστραλία, Η.Π.Α., Καναδά, Παναμά, Ρωσία, Αφρική, Κίνα κα..
pin
Πηγή: : The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).



capital.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα