ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν ριζικά την αγορά του μάρκετινγκ παγκοσμίως.

Ο γνωστός αναλυτής και συγγραφέας βιβλίων όπως το Socialnomics, Erik Qualman, κατάφερε να συνοψίσει τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μία μόνο πρόταση: «The power of social media is it forces necessary change».

Η απαραίτητη αλλαγή, στην οποία αναφέρεται, δεν σχετίζεται μόνο με τη ζωή και την καθημερινότητά μας, αλλά και με τη βιομηχανία του μάρκετινγκ, η οποία προσαρμόζεται στις νέες τάσεις που δημιουργούν τα social media. Νέες έννοιες, όπως το influencer marketing, έχουν μπει πλέον στο καθημερινό «λεξιλόγιο» των επιχειρήσεων, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιούργησαν μια πιο άμεση πλατφόρμα σύνδεσης των εταιρειών με τους καταναλωτές, και το αντίστροφο. Σήμερα τα περισσότερα brands έχουν ισχυρή online παρουσία και δεν διστάζουν να επενδύσουν μεγάλα ποσά σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Όπως δείχνει σχετική έρευνα της Nielsen, το 92% των καταναλωτών τείνει να εμπιστεύεται προτάσεις άλλων ανθρώπων ακόμα και αν δεν τους γνωρίζει. Εκεί κρύβεται και η δύναμη των influencers, οι οποίοι μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα οικείο περιβάλλον με τους followers τους, αναγκάζοντας έτσι τις εταιρείες να πληρώσουν ακριβά, ώστε να φτάσει το μήνυμά τους σε όσα περισσότερα άτομα γίνεται.

Με τη McKinsey να επιβεβαιώνει την επίδραση των social media στο αγοραστικό κοινό, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Η αγορά του Instagram influencer είναι τεράστια.

H δυναμη του Instagram

Το Ιnstagram, με 700 εκατ. χρήστες μηνιαίως, είναι η δημοφιλέστερη εφαρμογή sharing φωτογραφιών στον κόσμο και μια μεγάλη ευκαιρία για όσους θέλουν να βγάλουν χρήματα, μετατρέποντας τους followers σε πελάτες. Η αξία του «Instagram influencer market» αγγίζει σήμερα το ένα δισ. δολάρια, ενώ αν συνεχιστεί αυτή η ανοδική πορεία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα δύο δισ. δολάρια μέχρι το 2019.

Το Ιnstagram προσφέρει πληθώρα λειτουργιών που το κάνουν ακαταμάχητο, όπως το Boomerang, αλλά και δυνατότητα αναζήτησης, κάνοντας έτσι την πλειονότητα των millennials να εμπιστεύονται «τυφλά» τις προτάσεις των social media influencers
Οι πιο ακριβοπληρωμένοι Instagram influencers


Kim Kardashian

Οι εταιρείες δε διστάζουν να πληρώσουν μέχρι και 500.000 ανά post για να έχουν πρόσβαση στους 9,4 εκατ. Instagram followers της Kardashian.

Cara Delevingne, Μοντέλο – Ηθοποιός

Το διάσημο μοντέλο κερδίζει έως και 150.000 για κάθε post της στα social media, τα οποία αν συνυπολογισθούν στα υπόλοιπα έσοδα της, εκτοξεύουν την περιουσία της στα 6 εκατ. δολάρια.

Jane Aldridge, Fashion blogger

Είχατε σκεφτεί πώς μπορεί ένας άνθρωπος στα 20+ του να μπορεί να κερδίζει 5.000 δολάρια για μια φωτογραφία; Στην δική της περίπτωση γίνεται!

Jack Morris και Lauren Bullen – Travel Bloggers

Το ζευγάρι ταξιδεύει ανά τον κόσμο και πληρώνεται έως και 7.000 για μια φωτογραφία απ’ τα μοναδικά ταξίδια τους.

Chiara Ferragni – Blogger

Η ιταλίδα blogger συγκαταλέγεται ανάμεσα στους top influencers με 9 εκατ. followers να αναμένουν ένα post της και να ακολουθούν πιστά το blog της, ενώ η περιουσία της αγγίζει τα 12 εκατ. δολάρια.

*Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Fortune που κυκλοφορεί στα περίπτερα


startup.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


                                                              

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]