3 διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ξενοδοχεία τις έξυπνες τηλεοράσεις τους

της Έλενας Καραγκούνη

Η τεχνολογία έχει φέρει την επανάσταση σε όλους τους τομείς και φυσικά δεν μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το χώρο της φιλοξενίας. Πολυάριθμα είναι τα παραδείγματα, όπου οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλλει στο ξενοδοχειακό χώρο. Από την κράτηση και την πληρωμή του δωματίου, μέχρι την κριτική και τη βαθμολόγηση του καταλύματος, οι νέες τεχνολογίεςέχουν αλλάξει τα μέχρι τώρα δεδομένα. Η ύπαρξη WiFi σύνδεσης σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου αποτελεί βασική απαίτηση των ταξιδιωτών, που θέλουν να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι, ενώ ξενοδοχειακές εφαρμογές κάνουν την εμφάνισή τους σε όλο και περισσότερα ξενοδοχεία, για να διευκολύνουν τον ταξιδιώτη. Ωστόσο, τα ξενοδοχεία αν και εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου και των smartphones, δεν αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο τις smart τηλεοράσεις τους.

Στο επίκεντρο κάθε ξενοδοχειακού δωματίου βρίσκεται μία τηλεόραση ή οποία -όταν είναι έξυπνη- μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, πέρα από το zapping.


Προώθηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών

Οι χώροι εστίασης (καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια) του ξενοδοχείου μπορούν να προωθηθούν μέσω της τηλεοπτικής οθόνης, σε ένα διαδραστικό σύστημα, που θα επιτρέπει στο χρήστη να ενημερωθεί για ότι τον ενδιαφέρει σχετικά με τους χώρους αυτούς, π.χ. να ενημερωθεί για το μενού και τα πιάτα ημέρας του εστιατορίου, καθώς και να κάνει online την κράτηση του τραπεζιού του, ακόμη και να του δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει το συγκεκριμένο τραπέζι, που επιθυμεί. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση, που το ξενοδοχείο διαθέτει σπα. Ο επισκέπτης μπορεί να μάθει ότι τον ενδιαφέρει γύρω από τις θεραπείες, τις τιμές και τα ειδικά πακέτα προσφορών, που προσφέρονται, και να κλείσει το ραντεβού του, χωρίς να χρειαστεί να κάνει ούτε ένα τηλεφώνημα στη ρεσεψιόν. Οι σημερινοί ταξιδιώτες θέλουν να μπορούν να πληροφορηθούν γρήγορα και άμεσα για ότι τους ενδιαφέρει και δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν να έρθει το πρωί για να μιλήσουν με κάποιον υπεύθυνο. Είναι άνθρωποι του «τώρα», και όταν στο «τώρα» τους εμφανίζεται μία καλή πρόταση, τότε πιθανότατα θα την δεχτούν! Αναμφίβολα, όταν προωθείτε τις υπηρεσίες σας μέσω των έξυπνων τηλεοράσεων σας, όχι μόνο θα εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας με τις παροχές σας, αλλά και με το άμεσο και εύκολο σύστημα -πληροφόρησης και online κρατήσεων- που διαθέτετε, αλλά θα αυξήσετε και τα έσοδα σας από τις επιπλέον ξενοδοχειακές υπηρεσίες σας, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Τι «παίζει» στην περιοχή 

Ενημερώστε τους επισκέπτες σας για ότι βρίσκεται κοντά στο ξενοδοχείο σας. Εκδηλώσεις, φεστιβάλ, μπαρ, εστιατόρια και αξιοθέατα, είναι μόνο κάποια από αυτά που μπορεί να φανούν ενδιαφέροντα στους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο θα βγάλετε κέρδος από τις επιχειρήσεις, που διαφημίζονται, και -ακόμη και στην περίπτωση που το κάνετε αφιλοκερδώς- θα αφήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους από το ξενοδοχείο σας, καθώς δεν του παρείχατε απλώς ένα δωμάτιο για να μείνουν.
Επέκταση της συνεδριακής αίθουσας

Πλέον χάρη στις έξυπνες τηλεοράσεις η συνεδριακή αίθουσα μπορεί να επεκταθεί και στα δωμάτια, αποτελώντας ιδανικό εργαλείο οργάνωσης των συνεδριών και αύξησης της συμμετοχής των συνέδρων. Στην πρώτη περίπτωση, μπορεί μέσω της οθόνης να γίνεται η προβολή του προγράμματος: ενημέρωση σχετικά με τη θεματολογία, τις αίθουσες και τα ωράρια, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, μπορεί ο χρήστης να κάνει τη δική του βαθμολόγηση για τις ομιλίες, να διατυπώσει ερωτήσεις σχετικές με το συνέδριο, καθώς και να πάρει μέρος σε συζητήσεις με άλλους συνέδρους πριν-κατά τη διάρκεια-και μετά το συνέδριο.

http://ergon-consultants.gr/index.php/ypirisies/alles/taktopoiisiafthaireton.html
Το επίσημο blog της  ERGON Σύμβουλοι Μηχανικοί

hotelmag.gr