Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συζητηθούν θέματα όπως:
- Πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων;
- Ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς;
- Πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά;
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ.
Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής εδώ. Θα λάβετε τον σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης αμέσως μετά την εγγραφή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (τηλ: 2115006155, e-mail: mbozoudi@sev.org.gr),
Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (τηλ: 2310 370120, e-mail: theo@ebeth.gr)