Το χαρτοφυλάκιο brand της Accor οδήγησε την Ευρώπη στην αίθουσα του ξενοδοχείου Net Net Growth (NUG) το 2019, ενώ η Oyo Hotels & Homes σημείωσε την υψηλότερη ανάπτυξη- για μια μεμονωμένη μάρκα- σύμφωνα με την STR.
Η STR εξέτασε την πρόσφατη ανάπτυξη μητρικών εταιρειών και εμπορικών σημάτων και θα ξεκινήσει μια πλήρη ευρωπαϊκή λίστα κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Φόρουμ Επενδύσεων Φιλοξενίας (IHIF) της επόμενης εβδομάδας στο Βερολίνο. Αυτή είναι η πρώτη από μια σειρά από λίστες 2019 NUGget για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.
hotelmag.gr