The Cool Projects: Ελληνικά χειροποίητα σαπούνια με ορμητήριο την Αίγινα!

Η σκέψη της αποκέντρωσης και της απομάκρυνσης από τη μεγαλούπολη απασχολούσε συχνά τη Μαρίνα Κοριολάνο-Λυκουρέζου. Έχοντας μεγάλη εμπειρία και πολυπραγμοσύνη στο επαγγελματικό κομμάτι (εκδόσεις βιβλίων, γκαλερί, διοργανώσεις κ.α.), με σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης, αλλά και ιδιαίτερη αγάπη στο design, έψαχνε μια νέα απασχόληση. Οι συγκυρίες οδήγησαν στο να μιλάμε σήμερα για την The Cool Projects​​, ένα επιτυχημένο brand με φυσικά χειροποίητα σαπούνια και ξεχωριστά αντικείμενα.

Πώς έφτασε όμως μέχρι εκεί;

«Η ιδέα της The Cool Projects προέκυψε παράλληλα με την απόφαση μας να φύγουμε από την Αθήνα, γύρω στο 2011-2012. Με την προοπτική να ζήσουμε εκτός πόλης, μας ήταν ξεκάθαρο ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε μία νέα απασχόληση, η οποία θα είχε βάση το νέο τόπο κατοικίας. Η Αίγινα προέκυψε τυχαία ως τόπος κατοικίας, και έφερε μαζί της τη δυνατότητα να ασχοληθούμε με κάτι διαφορετικό: την παραγωγή φυσικού και χειροποίητου σαπουνιού ελαιολάδου και τη δημιουργία αντικειμένων και αξεσουάρ που να συμπληρώνουν το φυσικό σαπούνι και να καλύπτουν τις ανάγκες μας για καλαίσθητα, χρηστικά αντικείμενα, χειροποίητα, αλλά με μία σαφή σχέση με το design. Με αυτή τη λογική θα συνεργαζόμασταν με υπάρχοντά εργαστήρια, μικρές βιοτεχνίες και τεχνίτες ώστε να αλληλοστηρίζονται οι προσπάθειες όλων μας. Και έτσι έγινε», μας εξηγεί η Μαρίνα.
«Και ήταν επίσης σημαντικό για εμάς είναι να παράγουμε ποιοτικά προϊόντα. Φιλικά προς το περιβάλλον παραδοσιακά αντικείμενα με σύγχρονο design που να απευθύνονται και στην αγορά του εξωτερικού», συνεχίζει. Η ομάδα της, μικρή και ευέλικτη, αποτελείται από τους Ηλιάνα Αλεξάνδρου (Υπεύθυνη σχεδιασμού branding) και Γιάννη Ζαγοριανάκο (Υπεύθυνος έρευνας και ανάπτυξης), αλλά και μια καλή ομάδα εξωτερικών συνεργατών.
TheCoolProjects2.jpg?mtime=20200201143832#asset:164424

Έξω πάμε καλά...!

Έχει πολύ ενδιαφέρον η απάντηση της Μαρίνας, όταν τη ρωτάμε για το πού μπορούμε να βρούμε τα σαπούνια τους. Φυσικά στο eshop τους και σε επιλεγμένα καταστήματα. Είναι όμως αξιοσημείωτο πως το 80% της παραγωγής εξάγεται σε Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Σουηδία, Δανία, Αυστρία, Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Τσεχία, Σλοβακία, Λετονία, σε χώρες της Καραϊβικής, στην Αμερική και στη Ιαπωνία.
Στα καταστήματα μπορεί να βρει κάποιος σειρά από φυσικά προϊόντα περιποίησης του σώματος και χειροποίητα αξεσουάρ για το σπίτι και το μπάνιο, τα οποία παράγονται με σεβασμό στο περιβάλλον και προσφέρουν την απόλαυση και την ομορφιά της φύσης σε καθημερινές, απλές πράξεις, όπως αυτή της καθαριότητας.
TheCoolProjects4.jpg?mtime=20200201143848#asset:164425

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησής σας;

Η προσεγμένη χειροποίητη συσκευασία (όλα τα προϊόντα συσκευάζονται στο χέρι) και η παραγωγή σε μικρές παρτίδες με έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Σε αυτό και το γεγονός ότι επιμένουμε στο να παράγουμε χειροποίητο σαπούνι (και άλλα προϊόντα), δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον καταναλωτή να ενημερωθεί πραγματικά για το τι είναι “φυσικό σαπούνι”, απαντά η Μαρίνα. Η εξυπηρέτηση πελατών και η επικοινωνία είναι επίσης κάτι στο οποίο δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα και θεωρούμε πως μας κάνει να ξεχωρίζουμε.
Όταν τη ρωτάμε γιατί επιλέχθηκε η Αίγινα, μας εξηγεί πως συνδυάζει εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα και τη δυνατότητα να ζεις και να εργάζεσαι κοντά στην φύση με αναβαθμισμένη ποιότητα ζωής, κοντά σε μικρούς ντόπιους τεχνίτες & παραγωγούς. Κάτι που βοηθάει σημαντικά την καθημερινότητά σου. Ειδικά την επιχειρηματική καθημερινότητα στην Ελλάδα, που χαρακτηρίζεται από μια δαιδαλώδη γραφειοκρατία, όπως μας περιγράφει.
TheCoolProjects3.jpg?mtime=20200201143902#asset:164426

Με ποιο τρόπο σας βοήθησε το The People’s Trust;

Χωρίς τη στήριξή του The People’s Trust δεν θα είχαμε καταφέρει να αναπτύξουμε τα προϊόντα αυτά (Mood of the Day) τα οποία είναι και τα best sellers μας, τουλάχιστον όχι στους χρόνους που θέλαμε, ώστε να παρουσιάσουμε κάτι καινούργιο στις εμπορικές εκθέσεις και στους πελάτες μας. Επίσης έχουν σταθεί δίπλα μας, προσπαθώντας να προωθήσουν τα προϊόντα μας και την εταιρεία μας σε διάφορους χώρους, είτε αυτό είναι ένα κατάστημα, μια συνάντηση ή ένα σεμινάριο. Τέλος, δείχνοντας ενδιαφέρον για το πώς πάμε, πού βρισκόμαστε και προτείνοντας διάφορες δραστηριότητες οι οποίες έχουν ένα χαρακτήρα στήριξης.
*Photo Credits: Iliana Alexandrou
πηγή: epixeiro.gr

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!