Nestlé: Διεθνές λανσάρισμα με αφετηρία την Ελλάδα

Την Ελλάδα και τις χώρες της Σκανδιναβίας επέλεξε η Nestlé ως αφετηρία για το λανσάρισμα της νέας λύσης Roastelier, που παρουσιάζει.

Το Roastelier απευθύνεται σε καταστήματα εστίασης και αποτελεί ένα σύστημα που, όπως αναφέρει η εταιρεία, θα επιτρέπει στους baristas να «ξεκλειδώσουν και να απλοποιήσουν την τέχνη του roasting στο κατάστημα».

Το Roastelier αποτελείται από τη σχετική τεχνολογική λύση, για την οποία η εταιρεία αναφέρει πως θα δώσει τη δυνατότητα στους baristas να προσφέρουν «μια αυθεντική και ολοκληρωμένη εμπειρία καφέ, συμπεριλαμβανομένου του καβουρδίσματος (roasting), επιτρέποντας την απόλυτη φρεσκάδα», ενώ επιτρέπει και την παροχή εξατομικευμένων προτάσεων.

Επίσης, περιλαμβάνει μια γκάμα ποιοτικών χαρμανιών καφέ arabica καθώς και μια πλατφόρμα υπηρεσιών, που θα παρέχει στις επιχειρήσεις καφεστίασης εργαλεία και καθοδήγηση, με στόχο να διαφοροποιηθούν και να διευρύνουν τις προτάσεις τους. Μετά την Ελλάδα και τις σκανδιναβικές χώρες, το Roastelier θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και σε άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και στη Λατινική Αμερική.

Θα υποστηρίζεται από το διεθνές brand Nescafé της Nestlé ή από τοπικά brands όπως το Zoégas στη Σκανδιναβία και το Buondi στην Ελλάδα.

businessnews.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!