Βήματα για το σωστό marketing εστιατορίου στα social media το 2020!

Το 2020 είναι πλέον γεγονός! Εδώ είναι 4 πράγματα που πρέπει να προσέξετε στο marketing του εστιατορίου και της επιχείρησης τροφίμων σας στα social media 2020.

Οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να αφυπνίζονται όταν πρόκειται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων και άλλων μικρών επιχειρήσεων που δεν πίστευαν στα κοινωνικά μέσα, επειδή δεν έφεραν άμεση απόδοση της επένδυσης, αρχίζουν, πλέον, να καταλαβαίνουν ότι αυτό το κανάλι αφορά περισσότερο την απήχηση της επωνυμίας. Επειδή όλα, όμως, τα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ κορεσμένα, η δημοσίευση μιας ωραίας φωτογραφίας του φαγητού σας δεν αρκεί πια. Στόχος είναι να κάνετε κάτι παραπάνω από αυτό.

Τώρα θα πρέπει να κάνετε πράγματα που σας διαφοροποιούν από τον όχλο των μέσων δικτύωσης και μοχλεύουν βασικές στρατηγικές και κανάλια που θα σας φέρουν έναν τεράστιο όγκο από likes, κλπ, και κατ’επέκταση πιθανούς πελάτες. Σε ό,τι αφορά τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, σημαντικά είναι οι διαφημίσεις, εμμονή με ιστότοπους κριτικής αναθεώρησης, σχόλια Google και Trip Advisor, το marketing επιρροής και η οικοδόμηση μιας κοινότητας. Αυτά τα 4 πράγματα είναι κομβικής σημασίας αν θέλετε να τα κερδίσετε την μάχη με την τεράστια ποικιλία στα social media.

Δείτε αναλυτικότερα το παρακάτω βίντεο:




πηγή: cabare.gr

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!