Η Ισπανική Jeff «στοχεύει» την Ελληνική αγορά μέσω franchise

Η Jeff, μία ισπανική startup που παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού ρούχων και στεγνού καθαρίσματος, επιδιώκει να «μπει» στην Ελληνική αγορά μέσω franchise.

Εκτός από τον καθαρισμό ρούχων (η υπηρεσία ονομάζεται Mr.Jeff), η Jeff προσφέρει μια ακόμη υπηρεσία αφιερωμένη στην κόμμωση και την ομορφιά, η οποία ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούνιο με το όνομα «Beauty Jeff» ενώ τους επόμενους μήνες πρόκειται να λανσάρει και υπηρεσίες γυμναστικής, με το όνομα «Fit Jeff». Και αυτές οι υπηρεσίες θα λειτουργήσουν μέσω franchise όπως η Mr. Jeff.

Με μότο το «The Good, Good life», η Jeff ουσιαστικά προσπαθεί να δημιουργήσει ένα super app, στο οποίο οι πελάτες της θα βρίσκουν τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να ζήσουν, να φαίνονται ή να αισθάνονται καλά.

Η πορεία της μέχρι σήμερα

H Jeff είναι μια startup που δημιουργήθηκε το 2015 από 3 εικοσάχρονους Ισπανούς επιχειρηματίες, με την βοήθεια του προγράμματος Bbooster. Η εταιρεία προσφέρει πλύσιμο ρούχων, στεγνό καθάρισμα και παράδοση στο σπίτι σε όλη την Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή, Ασία.

Τον Δεκέμβριο του 2019, η Mr. Jeff έλαβε 12 εκατ. δολάρια (10.4 εκατ. ευρώ) στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης της από την All Iron Ventures. Τα χρήματα αυτά προστέθηκαν στα 3.5 εκατ. δολάρια (περισσότερο από 3 εκατ. ευρώ) που είχε σηκώσει η εταιρεία σε προηγούμενους γύρους από Ευρωπαίους επιχειρηματίες όπως ο Albert Armengol, Διευθύνων Σύμβουλος της Doctoralia, Jeroen Merchiers, Διευθύνων Σύμβουλος της Airbnb Europe, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Η Mr. Jeff έχει ήδη βραβευτεί με αρκετά βραβεία μεταξύ των οποίων τα European Centers των Καινοτόμων Εταιρειών 2017, Νέοι Εμπειρογνώμονες της Βαλένθια το 2017 και σύμφωνα με την Google, η εταιρεία ήταν μία από τις 20 καλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο το 2017.

Πώς λειτουργεί η βασική της υπηρεσία, αυτή του καθαρισμού ρούχων;

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή – που είναι διαθέσιμη σε συσκευές Android και iOS – ή στον ιστότοπο, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την ακριβής τοποθεσία, την ώρα και την ημέρα παραλαβής. Ένας οδηγός επισκέπτεται το σπίτι του πελάτη παίρνει τα ρούχα, τα καθαρίζει, τα σιδερώνει και τα επιστρέφει σε μόλις 48 ώρες.

Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μηνιαία συνδρομή (subscription) και είναι ειδικά σχεδιασμένη για εκείνον που πρέπει να είναι πάντα συνδεδεμένος με τεχνολογικές λύσεις, να έχει εύκολη πρόσβαση σε μια εφαρμογή και να έχει τον έλεγχο του χρόνου και των επιλογών του.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, η Mr Jeff έχει κερδίσει ένα νέο τμήμα της αγοράς, καθώς το 60% των πελατών της Mr Jeff δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ άλλες υπηρεσίες πλυντηρίου.

Το επιχειρηματικό της μοντέλο

«Το application προσφέρει μοναδική ευκαιρία για τους Έλληνες επιχειρηματίες που αναζητούν μια νέα επαγγελματική ευκαιρία με γρήγορο ROI» ανέφερε ο Eloi Gómez, CEO και συν-ιδρυτής της Jeff. «Η έρευνα έδειξε πως 78% των ανθρώπων σκέφτονται το πλύσιμο των ρούχων ως η πιο βαρετή δουλειά σπιτιού. Εμείς μεταμορφώνουμε την δουλειά αυτή σε κάτι πιο εύκολο και ευχάριστο».

O Eloi Gómez αναφέρει πως το franchise θα επιστρέψει τη επένδυση στη διάρκεια των 18 μηνών, με κέρδη 3365 ευρώ μετά από 12 μήνες. Τα franchises θα λάβουν δυνατή υποστήριξη στο κομμάτι του marketing αλλά και στα logistics με μηδενικό κόστος για τον πρώτο χρόνο. «Με την ψηφιακή μας προσέγγιση και τα προγράμματα εγγραφής (subscription), σκοπεύουμε να αλλάξουμε την παραδοσιακή λειτουργία του κλάδου του στεγνού καθαρίσματος», τονίζει.

To franchise της Mr. Jeff απεδείχθη επιτυχές μέχρι και σήμερα μιας και το εργατικό δυναμικό της εταιρείας έχει ήδη αυξηθεί σε 500 άμεσους υπαλλήλους και περισσότερους από 3.500 έμμεσους υπαλλήλους παγκοσμίως. Οι επιλογές υπηρεσιών περιλαμβάνουν εφάπαξ παραγγελίες καθώς και μηνιαίες συνδρομές. Με δύο διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής, μετρητά και κάρτα, οι υπηρεσίες της Mr. Jeff είναι προσβάσιμες σε ολόκληρο τον πληθυσμό της Ελλάδας.

startupper.gr

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!