Η Airbnb ηγείται επένδυσης 60 εκατ. δολαρίων στην Ολλανδική Tiqets

Η Ολλανδική Tiqets, μια πλατφόρμα κράτησης εισιτηρίων για μουσεία και άλλα πολιτιστικά αξιοθέατα, εξασφάλισε ένα γύρο χρηματοδότησης Series C, ύψους 60 εκατ. δολαρίων, με «επικεφαλής» την Airbnb.

Στόχος της εταιρείας είναι να καταστήσει τον πολιτισμό περισσότερο προσβάσιμο, γι’ αυτό και η πλατφόρμα της επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια άμεσα, ακόμα και την «τελευταία στιγμή» μέσω του κινητού τους. Σύμφωνα με το Tech.eu, από την ίδρυσή της το 2014, η υπηρεσία έχει συνδέσει εκατομμύρια ανθρώπους με πολιτιστικούς χώρους, σε περισσότερες από 60 χώρες.

‘»Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την υποστήριξη της Airbnb και ανυπομονούμε να παρέχουμε εξαιρετικές εμπειρίες σε ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες», δήλωσε σχετικά με τη νέα χρηματοδότηση ο Luuc Elzinga, συνιδρυτής και CEO της Tiqets και συμπλήρωσε: «Θέλαμε έναν επενδυτή από τον οποίο θα μπορούσαμε να μάθουμε. Η Airbnb είναι ένα από τα πιο όμορφα brands στον κόσμο το οποίο εξελίχθηκε γρήγορα από μια μικρή εταιρεία σε έναν παγκόσμιο ηγέτη. (Από αυτή) μπορούμε να μάθουμε πώς να επιταχύνουμε ακόμη περισσότερο την ανάπτυξή μας.»

Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για τη κατασκευή νέων εργαλείων για τους συνεργάτες της εταιρείας, για την δημιουργία «πλουσιότερων» εμπειριών για τους πελάτες της αλλά και για την επιτάχυνση της παγκόσμιας ανάπτυξής της. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα πάνω από 200 άτομα, από το Σιάτλ μέχρι τη Ρώμη και το Τόκιο.

Σχολιάζοντας την επένδυση, ο Philippe Magid, Art and Culture Director της Airbnb, δήλωσε: «Οι ταξιδιώτες αναζητούν μια ποικιλία εμπειριών όταν επισκέπτονται μια νέα πόλη. Η ομάδα της Tiqets έχει χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τη νέα τεχνολογία για να συνδέσει τους ταξιδιώτες με τις κοινότητες και είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε το έργο τους».

Η Airbnb, η οποία σχεδιάζει να μπει στο χρηματιστήριο μέσα στο 2020 φαίνεται ότι προσπαθεί να εδραιωθεί σε όλη τη βιομηχανία της φιλοξενίας-τουρισμού. Μέσα στο 2019, η εταιρεία εξαγόρασε την Urbandoor, εταιρεία που παρέχει χώρους διαμονής σε επαγγελματίες που ταξιδεύουν για δουλειά, με στόχο να επεκταθεί σε αυτό το «κομμάτι» της αγοράς ενώ λάνσαρε και νέες υπηρεσίες.

Η μία από αυτές είναι η Airbnb Luxe, υπηρεσία που προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να μείνει σε κάποια από τα πιο πολυτελή μέρη στον πλανήτη ενώ μια άλλη είναι η Airbnb Adventures η οποία προσφέρει all-inclusive περιηγήσεις και εκδρομές σε εξωτικούς προορισμούς.

Με τη νέα της επένδυση, η εταιρεία φαίνεται να «ρίχνει τα δίχτυα» της και στον πολιτισμό, βήμα λογικό βέβαια καθώς ο πολιτισμός και οι δραστηριότητες γύρω από αυτόν είναι αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού και σίγουρα στο πεδίο ενδιαφερόντων μιας εταιρείας όπως η Airbnb.

startupper.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!