Βασικές στρατηγικές hotel marketing

Είτε ξεκινάτε από το μηδέν, ανανεώνετε την επιχείρησή σας με μια νέα ταυτότητα μάρκας είτε θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας για να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις, υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πρόκειται για στρατηγικές marketing ξενοδοχείων.

Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε μια λίστα με τις βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ που πρέπει να εξετάσετε κατά την ανάπτυξη των άμεσων πωλήσεων και της στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, όπως αυτές προτείνονται από το revfine.com.

Παγκόσμια Συστήματα Διανομής

Το Παγκόσμιο Σύστημα Διανομής (GDS) είναι ένα δίκτυο που επιτρέπει τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές μεταξύ παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και ενοικιάσεις αυτοκινήτων) και ταξιδιωτικά γραφεία. Όταν συνδέετε το ξενοδοχείο σας με πάροχο GDS, το ξενοδοχείο σας μπορεί να έχει κρατήσεις μέσω εκατοντάδων ταξιδιωτικών πρακτορείων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τέτοια συστήματα για να στοχεύσετε συγκεκριμένους ταξιδιώτες.

Προσλάβετε έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων και αποκομίστε τις ανταμοιβές.

Όταν πρόκειται για το marketing ξενοδοχείων, θα πρέπει πάντα να λαμβάνετε τις βέλτιστες πρακτικές στη φιλοξενία, όταν προωθείτε την επιχείρησή σας. Εάν μια τοπική επιχείρηση συστήνεται τακτικά σε δυνητικούς πελάτες, βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε μια αμοιβαία επωφελή σχέση με ισχυρά κίνητρα. Η πρόσληψη ενός ειδικού αντιπροσώπου πωλήσεων είναι σίγουρα κάτι που αξίζει να εξεταστεί για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν. Οποιοσδήποτε καλός εκπρόσωπος θα πρέπει να κάνει απογραφή πιθανών εταιρειών στην περιοχή που αξίζει να συνδεθεί, ενώ οι συνεχιζόμενες προσπάθειες προμήθειας για να κλειδώσουν νέες εταιρικές σχέσεις θα πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή οποιασδήποτε προσπάθειας marketing ξενοδοχείων.

Εξοικειωθείτε με τα social media.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε τα social media στην online καμπάνια marketing ξενοδοχείων σας, ξεκινήστε τώρα. Είναι ελεύθερος χώρος για να δημιουργεί κανείς λογαριασμούς και ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να δημιουργήσετε δυναμικές σελίδες στη στιγμή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον ένα άτομο υπεύθυνο για να κρατάτε το ξενοδοχειακό σας marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ζωντανό και ανανεωμένο. Το φρέσκο ​​περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας, οπότε βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε ένα πρόγραμμα προβολής περιεχομένου. Εάν είστε συνδεδεμένοι για λίγο καιρό για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο, εξετάστε το ενδεχόμενο να ξεκινήσετε ένα ιστολόγιο το οποίο μπορείτε να συνδέσετε και πάλι με το κοινωνικά σας δίκτυα.

Παρακολουθήστε κριτικές και συστάσεις.

Μια καλή κριτική μπορεί να σας κερδίσει έναν νέο πελάτη. Μια κακή, από την άλλη, μπορεί να σας κοστίσει εκατοντάδες. Προσπαθήστε να ενθαρρύνετε τις καλύτερες κριτικές και τις συστάσεις από τους προηγούμενους επισκέπτες, προτρέποντάς τους μετά το check out. Το ξενοδοχείο σας θα μπορούσε να αναφέρεται σε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες κριτικές σε ιστοσελίδες αναθεώρησης, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα είναι γεμάτη με θετικές κριτικές και δωρεάν περιεχόμενο. Παρακολουθήστε κριτικές σχετικά με τις πιο δημοφιλείς τοποθεσίες, σημειώνοντας τυχόν κακές κριτικές και προσελκύοντας δυσαρεστημένους επισκέπτες με χρήσιμο και εποικοδομητικό σχόλιο. Εξουδετερώστε τα αρνητικά σχόλια όπου μπορείτε.

hotelmag.gr 

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!