Welcome Stores: Τζίρος 64 εκ. ευρώ το 2018

H εταιρεία Welcome Stores σχεδόν άγγιξε το στόχο που έθεσε για το 2018, τα 64 εκ. ευρώ σε πωλήσεις, δηλ. ποσοστό αύξησης 8,5% σε σχέση με το 2017, που ο τζίρος έφτασε τα 59 εκ. ευρώ και η αύξηση πωλήσεων το 5%, όπως αναφέρθηκε στην ετήσια συνέλευσή της.

Στην πολύ επιτυχημένη ετήσια συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Ηyatt, στη Θεσσαλονίκη, συναντήθηκαν όλα τα μέλη της αλυσίδας Welcome Stores. Στη νέα, κεντρική αυτή συνέλευση με βασικό μήνυμα «2020 ορόσημο προς την επιτυχία», δόθηκε η ευκαιρία να επανεξεταστούν η γενική πορεία της εταιρείας, ο βαθμός επίτευξης των στόχων, που είχαν τεθεί κατά την προηγούμενη χρονιά, ενώ καλωσορίστηκαν τα νέα μέλη της οικογένειας Welcome Stores.

Tο 2018, μία ομολογουμένως δυνατή χρονιά για την εταιρεία, όπως προέκυψε και από τη γενική αποτίμηση, έγιναν μεγάλα βήματα εξέλιξης.

H Welcome Stores εξαπλώνεται περαιτέρω στην Ελλάδα, ενώ νέα μέλη προστίθενται και καλωσορίζονται εγκάρδια: στη Βέροια, στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη και 2 νέα καταστήματα Welcome Stores στη Ρόδο και στη Ζάκυνθο, γεγονός που ανεβάζει τον αριθμό των μελών της αλυσίδας στα 85.

Παράλληλα, αναφέρθηκε ότι ο στόχος για το 2019 είναι τα 68 εκ. ευρώ!

Tο 2018 σηματοδοτήθηκε και με τη δυνατή, επικοινωνιακή στροφή της εταιρείας και τη νέα, πρωτοποριακή καμπάνια, που βασίστηκε στο Λάκη Γαβαλά. Με χιουμοριστική και ανατρεπτική προσέγγιση, η καμπάνια έχει υψηλό impact τόσο στο κοινό, όσο και στην αγορά.

H ολοκλήρωση και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος www.welcomestores.gr είναι ένα ακόμη εξελικτικό βήμα της εταιρείας. Εύχρηστο και πρωτοποριακό, φιλικό στο χρήστη με πολλές δυνατότητες, ολοκληρωμένες πληροφορίες και καινοτόμες εφαρμογές, με εύκολη πρόσβαση, άμεση απόκριση, εγκαινιάζει τη δυναμική της είσοδο στην on line αγορά.

H δήλωση του Προέδρου κου Ιωαννίδη εύστοχα συνοψίζει τις επιτυχημένες κινήσεις της εταιρείας για το 2018: «Με τη στήριξη του δικτύου και εφαρμόζοντας πιστά τις κεντρικές πολιτικές και κατευθύνσεις, υλοποιούμε τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια από την ίδρυση της εταιρείας. Ολοκληρώσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα, μία σύγχρονη διαδικτυακή παρουσία, πραγματοποιώντας βήμα-βήμα τους στόχους μας, ερχόμενοι πιο κοντά στο όραμά μας».

Tο ορόσημο του 2020 είναι κοντά πια και όλα δείχνουν, χάρη στα σταθερά βήματα επιτυχίας, στη συνέπεια, στο δυναμισμό και στο σταθερό όραμα, ότι ένας κύκλος επιτυχίας ολοκληρώνεται. Η εξέλιξη συνεχίζεται


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!