Ποιες τεχνολογίες στα ξενοδοχεία επιθυμούν οι επισκέπτες;

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Criton, που ειδικεύεται στην τεχνολογία ταξιδιών και εδρεύει στο Εδιμβούργο, τα προγράμματα πιστότητας, το check-in / check-out και η πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, μέσω ψηφιακού τρόπου, συνιστούν κορυφαίες τάσεις σήμερα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Τα ευρήματα αναδεικνύουν κρίσιμες πληροφορίες για όλους τους ξενοδόχους, με τα smartphones να αναγνωρίζονται πλέον ως βασικό εργαλείο για την βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Από το 45% των ερωτηθέντων, που ταξιδεύουν για αναψυχή περισσότερο από τέσσερις φορές το χρόνο, τα ευρήματα έδειξαν ότι το 62% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τακτικά μια εφαρμογή για τα ξενοδοχεία,με τον αριθμό να αυξάνεται στο 67% των επαγγελματιών ταξιδιών. Εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο είχε τη δική του εφαρμογή, το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε συντριπτικά ότι θα χρησιμοποιούσε αυτό το ψηφιακό κανάλι, με μόνο το 10% να επιθυμεί για εξυπηρέτηση στο δωμάτιο από το κινητό του ξενοδοχείου ή το tablet. Αυτό ενισχύει την βασική πεποίθηση της Criton, ότι το μέλλον της τεχνολογίας των ξενοδοχείων είναι η απόκτηση δικής τους συσκευής.

Η ευκαιρία για check-in μέσω μιας εφαρμογής και απόκτηση πρόσβασης στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέσω ψηφιακού κλειδιού πόρτας υποστηρίζεται από το 58% δεδομένου ότι το 68% θεωρεί απαράδεκτο να παραμείνει στην ουρά στη ρεσεψιόν για περισσότερο από πέντε λεπτά. Οι ερωτηθέντες έδωσαν προτεραιότητα στα προγράμματα πιστότητας, ως το αγαπημένο τους στοιχείο της ξενοδοχειακής τεχνολογίας, με το 53% να τα αναγνωρίζει ως την κορυφαία απαίτησή τους.

Σημαντικά ευρήματα:
  • Το 45% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι ταξιδεύουν για αναψυχή 2-3 φορές το χρόνο. Το 36% ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους
  • Το 39% χρησιμοποιεί το TripAdvisor ως κύρια πηγή έρευνας και έμπνευσης πριν από την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, ακολουθούμενο από το 29% των ερωτηθέντων που βασίζονται σε αναζήτηση στο διαδίκτυο
  • Το 40% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 4 αστέρων (boutique), το 6% σε πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων.
  • Η πλειοψηφία (47%) δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 3 αστέρων (μεσαίας κατηγορίας)
  • Το 53% έχει τουλάχιστον μία εφαρμογή ξενοδοχείου στο τηλέφωνο Το 74% θα χρησιμοποιούσε εφαρμογή του ξενοδοχείου εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο διέθετε
  • Το 55% δήλωσε ότι είναι αποδεκτό να περιμένει κατά το check-in 2-5 λεπτά
  • Το 62% επισήμανε, ότι είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής
  • Το 58% υποστήριξε, ότι θα είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής και να χρησιμοποιήσει ψηφιακό κλειδί
  • Το 62% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή διαμονής (π.χ. Airbnb)
  • Το 57% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή για τις μεταφορές Το 47% χρησιμοποιεί τακτικά εφαρμογή για αεροπορική υπηρεσία
  • Το 36% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή ξενοδοχείων


Η τεχνολογία του ξενοδοχείου που ζητούν οι ερωτηθέντες:
  • 53% – προγράμματα πιστότητας
  • 35% – check-in από τον επισκέπτη
  • 10% – κινητό στο δωμάτιο
  • 18% – tablet στο δωμάτιο


Πηγή: oetk.gr, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!