Σημαντικά αλλά όχι μη αναμενόμενα ευρήματα αποκάλυψαν τα στοιχεία του Skroutz, σύμφωνα με τα οποία οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν πολλά τηλέφωνα, με το κύριο βάρος να πέφτει σε αυτά της μεσαίας και χαμηλής κατηγορίας τιμής.
Όπως δείχνει με την ανάρτηση του ο ένας εκ των ιδρυτών της πασίγνωστης πλατφόρμας, Γιώργος Χατζηγεωργίου, στην Ελλάδα το 2018 πουλήθηκαν 478.000 κινητά, δηλαδή πουλήθηκε ένα κινητό κάθε λεπτό, με το κύριο βάρος να πέφτει στα κινητά της χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας τιμής, με την Xiaomi να έχει την μερίδα του λέοντος σε αυτές τις πωλήσεις.
Πιο συγκεκριμένα στην Xiaomi αναλογεί το 40,7% των συνολικών πωλήσεων του 2018 με την Samsung να ακολουθεί με 29,7% και την Apple στην τρίτη θέση με 7,9%. Την εικόνα ήρθε να διαφοροποιήσει λίγο τε τελευταίο τετράμηνο, με την άνοδο της Huawei που έφτασε στο 7,3% χωρίς όμως να καταφέρει να εκτοπίσει την Apple από την θέση της, ενώ και η Samsung παρουσίασε μια μικρή μείωση. Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση, τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μέσω του Skroutz είναι τα Xiaomi Redmi Note 5, Xiaomi Note 6 Pro και αρκετά πιο πίσω τα Samsung Galaxy J5 και J7. Για τα μοντέλα της Apple, τις καλύτερες επιδόσεις είχε το iPhone 7 και πιο πρόσφατα το iPhone 8 Plus.
Όπως αναφέρει ο κ. Χατζηγεωργίου, η τάση δείχνει ότι ο κόσμος μέσω Skroutz, αγοράζει περισσότερο mid to low range κινητά, πολύ περισσότερο από τα ακριβότερα, high end μοντέλα. Η ανάρτηση και τα στοιχεία του κ. Χατζηγεωργίου έρχονται να επιβεβαιώσουν την τάση που είχαμε καταγράψει πριν λίγο καιρό, σύμφωνα με την οποία η κατηγορία των flagship μπορεί να είναι αυτή που τραβάει, και δικαιολογημένα, πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας, όμως οι πωλήσεις πηγαίνουν στην μεσαία και την low end κατηγορία, κάτι που ενισχύεται και από το προφίλ των αγοραστών του Skroutz, οι οποίο είναι καταναλωτές που είναι διατεθειμένοι να ψάξουν για την καλύτερη προσφορά και να κάνουν μια εκτενή έρευνα αγοράς πριν προχωρήσουν στις αγορές τους, επιλέγοντας με κύριο χαρακτηριστικό την τιμή.
emea.gr