Νέα καμπάνια για τον τουρισμό από Marketing Greece

Παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού της Marketing Greece, «Oh My Greece|Unlock the Feeling», στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών «Νίκος Σκαλκώτας», παρουσία πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα. Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, η καμπάνια μοιράζεται με το κοινό τη μοναδικότητα της χώρας και «αποκρυπτογραφεί» την εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.

«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμη: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους», δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα. Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.

H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, δήλωσε σχετικά ο κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε: «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες ημέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών».

Ο πρόεδρος της Aegean, εκ των Visionary χορηγών, Ευτύχιος Βασιλάκης, σημείωσε πως «η απόδειξη για το ότι η Marketing Greece είναι χρήσιμη για τον ελληνικό τουρισμό, είναι ότι συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι μικροί, μεσαίοι και μεγάλοι φορείς στην οικονομική υποστήριξή της». Ο CEO της Sani-Ikos, Ανδρέας Ανδρεάδης, επίσης εκ των Visionary χορηγών, τόνισε πως «ο τουρισμός δείχνει τον δρόμο για το πώς η Ελλάδα μπορεί να γίνει χώρα πρώτης επιλογής και προτίμησης για ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό είναι το εθνικό όραμα που συμπεριλαμβάνει αλλά δεν εξαντλείται στον τουρισμό».

O αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, Κωνσταντίνος Βασιλείου, εξήγησε πως «η Eurobank στρατηγικά έχει επιλέξει να είναι η τράπεζα του τουρισμού στην πράξη» εξαίροντας τη μακρόχρονη συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη πρωτοβουλιών, όπως η Marketing Greece. Ο Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel, ενός επίσης Visionary χορηγού, τόνισε ότι οι συνεργασίες των κλαδικών φορέων με τον ιδιωτικό τομέα «είναι παραπάνω από αναγκαίες για να ανταποκριθούμε σήμερα στις απαιτήσεις των καιρών και στον διεθνή ανταγωνισμό». Ο CEO του ΔΑΑ Γιάννης Παράσχης εξήγησε πως «είμαστε πάντα ενεργό μέρος της χώρας μας και της πόλης μας στην κοινή προσπάθεια για την υποστήριξη, προβολή και διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος». Ο Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της ΤΕΜΕΣ, δήλωσε πως «είναι χαρά μας να συμμετέχουμε στην εξαιρετική πρωτοβουλία, η οποία συμβάλλει στην προσπάθεια να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της χώρας μας σε διεθνείς αγορές. Μέσα από μια συντονισμένη ενέργεια, αναδεικνύεται η καλύτερη εικόνα της Ελλάδας».

kathimerini.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!