Generali: Ψηφιακά εργαλεία που φέρνουν τον ασφαλιστή πιο κοντά στον πολίτη

Νέα τεχνολογικά εργαλεία, καινοτομίες και προϊόντα θα θέσει η Generali στην υπηρεσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή το 2019, καλύπτοντας και τις πιο υψηλές απαιτήσεις. Την δέσμευση αυτή έδωσε η Διοίκηση της εταιρείας στους εκατοντάδες συνεργάτες της που συμμετείχαν στις ετήσιες εκδηλώσεις, που οργάνωσε προς τιμή τους η Generali, στο Makedonia Palace της Θεσσαλονίκης στις 4 Φεβρουαρίου, και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 8 Φεβρουαρίου.

Στις δύο πολυπληθείς συγκεντρώσεις κυριάρχησε η αισιοδοξία, που πήγαζε από τα πολύ καλά αποτελέσματα του προηγούμενου χρόνου αλλά και τη μακροχρόνια σχέση που διατηρεί η Generali με τους Συνεργάτες της. Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας κ. Γιώργος Ζερβουδάκης επεσήμανε για ακόμη μία φορά τη στήριξή της στο δίκτυο διαμεσολαβητών και υπογράμμισε ότι «η Generali θέλει να συνδιαμορφώσει με εσάς ένα δυναμικό και ισχυρό «οικοσύστημα», το οποίο θα σας δώσει τη δυνατότητα να ξεδιπλώσετε τα ταλέντα σας και να παράγετε πλούτο, διασφαλίζοντας τόσο το δικό σας μέλλον όσο και των πελατών».

Συνεχίζοντας μια παράδοση τεσσάρων ετών, που καθιέρωσε η Generali, την σκυτάλη πήρε ένας ακόμη παγκοσμίως αναγνωρισμένος ομιλητής και futurist, ο κ. Gerd Leonhard, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Humanity vs Technology – Ανθρωπότητα έναντι Τεχνολογίας».

Ο κ. Leonhard παρουσίασε στο κοινό τις «εντάσεις» που δημιουργεί η τεχνολογία σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Έδωσε την πραγματική διάσταση της επιρροής της, προτρέποντας το ακροατήριο να κατευνάσει τις όποιες φοβίες αναφορικά με το μέλλον και να αξιοποιήσει όσο μπορεί την ψηφιακή επανάσταση, γνωρίζοντας πρωτίστως ότι ο άνθρωπος θα είναι πάντα πάνω από την τεχνολογία καθώς, όπως τόνισε: «Όσο ο κόσμος γίνεται πιο ψηφιακός, είναι η ανθρωπιά που θα κερδίζει πάντα τους πελάτες.

Η τεχνολογία προσφέρει την τεχνική αλλά o άνθρωπος έχει τη βούληση. Η βούληση αυτή σε συνδυασμό με τις ανθρώπινες αξίες, θα ορίσουν το πλαίσιο εφαρμογής της τεχνολογίας, που εν τέλει θα διαμορφώσει το μέλλον».

Ακολούθησε στη συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali κ. Πάνος Δημητρίου, ο οποίος σε αδρές γραμμές αναφέρθηκε στην εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς, τις προοπτικές της και κυρίως τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας.

Ο κ. Δημητρίου εντόπισε τις προκλήσεις που θα κληθεί να διαχειρισθεί στο μέλλον η ασφαλιστική αγορά, όπως είναι η κλιματική αλλαγή, τα χαμηλά επιτόκια, η υπογεννητικότητα, το Brexit και οι τάσεις προστατευτισμού. Εκτίμησε ότι σοβαρές αναταράξεις θα επιφέρουν και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά οι νέες εποπτικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες, όπως είναι η υιοθέτηση από το 2021 του Διεθνούς Λογιστικού Προτύπου 17 (IFRS 17). Εστίασε στη συνέχεια στον σημαντικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή υπογραμμίζοντας ότι «οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι αυτοί που μπορούν να μεταδώσουν στους Έλληνες πολίτες το μήνυμα της αξίας της ασφάλισης, με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο». Εξήγγειλε την πρόθεση της Διοίκησης να συνεχίσει με αμείωτη ένταση να πρωτοπορεί, επενδύοντας σε νέες καινοτομίες και ψηφιακές εφαρμογές που θα χτίζουν μία στενή σχέση της Generali, αλλά, κυρίως, του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με τον πολίτη και τις ανάγκες του.

Π. Δημητρίου

«Η αγορά είναι εκεί, και περιμένει. Ο κόσμος θέλει να ασφαλιστεί. Οι ευκαιρίες θα έρθουν και τότε οι καταναλωτές θα θέλουν να δουν απέναντί τους ανθρώπους, που θα τους προσφέρουν την συμβουλευτική και τις λύσεις που έχουν ανάγκη. Για να σας στηρίξουμε σε αυτό το έργο, θέλουμε να κάνουμε την τεχνολογία κτήμα σας. Καθημερινά εργαζόμαστε σκληρά προς αυτή τη κατεύθυνση κι έχουμε πολλά να δώσουμε ακόμα, γιατί θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά. Αυτό είναι κάτι που εγώ προσωπικά υπηρετώ ως σκοπό!», δήλωσε ο κ. Δημητρίου.

Ο κ. Δημητρίου αναφέρθηκε επίσης στα πολύ ικανοποιητικά και κερδοφόρα αποτελέσματα της Generali, επισημαίνοντας ιδιαίτερα ότι η παραγωγή ασφαλίστρων ξεπέρασε τα 208 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 4% περίπου σε σύγκριση με το 2017, χάρη στις πολύ σημαντικές προσπάθειες της διαμεσολάβησης και των εργαζόμενων της εταιρείας.

Στην εξαιρετική πορεία της Generali και στη Βόρεια Ελλάδα και στη στήριξη της διαμεσολάβησης αναφέρθηκε και ο Διευθυντής Βορείου Ελλάδος κ. Στυλιανός Στυλιανίδης, στην εκδήλωση της Θεσσαλονίκης: «Είμαστε εδώ με θετικό απολογισμό για το 2018, καθώς χάρη στην ποιότητα των ανθρώπων μας και την άριστη συνεργασία με τους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές καταφέραμε πολύ καλούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και ατενίζουμε το 2019 με αισιοδοξία, καθώς χάρη στο κύρος της εταιρείας, τη στρατηγική επένδυσή της στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα και την ποιότητα των υπηρεσιών της είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς».

Η εκδήλωση της Generali επεφύλασσε και μία έκπληξη αυτή τη χρονιά, καθώς η διοίκηση της εταιρίας, προσκάλεσε τους καλεσμένους της σε έναν «ανοιχτό διάλογο», δίνοντας στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα στους κ.κ. Γιώργο Ζερβουδάκη, Διευθυντή Πωλήσεων, Τάκη Βασιλόπουλο Chief Technical Manager και Πάνο Δημητρίου, Διευθύνοντος Συμβούλου.

Με την συμβολή της δημοσιογράφου Μαρία Αναστασοπούλου που συντόνισε την κουβέντα, δόθηκε η δυνατότητα στα στελέχη της Generali να παρουσιάσουν πληρέστερα τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της εταιρείας.

Όπως τόνισε ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος: «Η δική μας προσέγγιση διαφέρει, γιατί δεν μένουμε στην παραδοσιακή ιδέα της ασφάλισης ως μια υπόσχεση που μπορεί να καλεστούμε να εκπληρώσουμε σε μια δύσκολη στιγμή στο μέλλον. Δική μας προσδοκία είναι να βρισκόμαστε κοντά στους συνεργάτες και πελάτες μας, σταθερά, διαχρονικά σε όλες τις διαφορετικές φάσεις της ζωής τους.

Θέλουμε να χτίσουμε σχέσεις ουσιαστικές και μακροχρόνιες, ως Lifetime Partners. Να συμπορευόμαστε μαζί με τους πελάτες μας για μια ζωή. Σε αυτό το ταξίδι, θέλουμε να έχουμε δίπλα μας τους Συνεργάτες μας». Τέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού αναφορικά με το πώς η Generali σκοπεύει να αναβαθμίσει την προϊοντική της γκάμα και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστική, οι εκπρόσωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν ότι ο επόμενο διάστημα η Generali σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, που θα καλύπτουν τις πιο σύγχρονες ανάγκες. Επίσης, η εταιρεία θα συνεχίσει να αναβαθμίζει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, επενδύοντας σε λύσεις ΑΙ στον τομέα της εξυπηρέτησης. Η βραδιά έκλεισε σε κλίμα αισιοδοξίας, επιβεβαιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης της Generali με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και την ένωση των δυνάμεων για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.

insurancedaily.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!