Συνέδριο για τον Τουρισμό του αύριο: Το μέλλον της τουριστικής προβολής είναι το βίντεο

“Το μέλλον της τουριστικής προβολής βρίσκεται στη δημιουργία βίντεο. Μια φωτογραφία μπορεί να ήταν 1000 λέξεις τον προηγούμενο αιώνα αλλά σήμερα ένα βίντεο είναι 7 εκατ. 200 χιλιάδες λέξεις”, είπε η Ελληνίδα παραγωγός Σοφία Παναγιωτάκη που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο και ήρθε στη Θεσσαλονίκη για να μιλήσει στην ημερίδα «The Tourism of Tomorrow» που διοργάνωσε την Παρασκευή το ACT - American College of Thessaloniki για δεύτερη συνεχή χρονιά και διεξήχθη υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

Όπως ανέφερε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της PRMEDIACO και της NEEDaFIXER, Σοφία Παναγιωτάκη “ το σημαντικό πλέον για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος είναι να δει κανείς πώς μέσα σε ένα λεπτό μπορεί να πουλήσει έναν προορισμό, ένα ξενοδοχείο. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Σίγουρα όχι με το να δίνει κανείς πληροφορίες για το “ ποιοι είμαστε”. Κανένα ξενοδοχείο δεν πρέπει να λέει για παράδειγμα “ έχουμε 30 δωμάτια, 15 ξαπλώστρες κτλ.” Διότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα μέρη του κόσμου και σε όλα τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Πρέπει να δημιουργεί ένα τέτοιο συναίσθημα που να πείθει τον ταξιδιώτη να το επιλέξει”.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, “ υπάρχουν μόνο 7 νότες με τις οποίες έχουμε φτιάξει εκατομμύρια τραγούδια. Κάθε μια από αυτές τις μουσικές όμως, μας προκαλεί διαφορετικά συναισθήματα. Ακριβώς το ίδιο πράγμα πρέπει να σκέφτεται λοιπόν και ο κάθε ξενοδόχος και ο κάθε επαγγελματίας του τουρισμού. Αυτό νομίζω είναι το στοίχημα της χώρας μας και του κάθε ξενοδόχου”.

Η κ.Παναγιωτάκη εκτιμά ότι ακόμη ως χώρα υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν αλλά εκείνο που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι “ ο Έλληνας είναι εκείνος που επινόησε τον όρο Φιλοξενία”. “ Οι Έλληνες ξέρουμε να προσφέρουμε φιλοξενία κι ένας άνθρωπος φιλόξενος κάνει τον άλλον να είναι ευτυχισμένος”, τόνισε και πρόσθεσε: “ Απλώς το μόνο που πρέπει να κάνουμε λίγο καλύτερα είναι να το επικοινωνήσουμε αυτό προς τα έξω. Να τους πούμε ελάτε εδώ που είναι η πραγματική ευτυχία”.

“ Η Ελλάδα πηγαίνει πολύ καλά στον τουρισμό αλλά χρειάζεται μια καλύτερη επικοινωνιακή στρατηγική διεθνώς” επεσήμανε η κ.Παναγιωτάκη. Σε ό,τι αφορά τις άλλες χώρες, η κ.Παναγιωτάκη χαρακτήρισε πολύ επιτυχημένη την τουριστική προβολή της Ιταλίας και του Μεξικού, όχι μόνο για το πώς προβάλει τον προορισμό αλλά και για τον τρόπο που διαχειρίζεται τις κρίσεις.

της Νικόλ Καζαντζίδου
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!