«Εκτοξεύθηκαν» 20% οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ

Η αλματώδης ανάπτυξη της ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζεται. Το 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Πρόεδρος και CEO της εταιρείας Παν. Τσινάβος στο ετήσιο συνέδριο Παγωτού της ΚΡΙ ΚΡΙ, έκλεισε με αύξηση πωλήσεων 20%. Μάλιστα οι εξαγωγές σε σχέση με ένα χρόνο πριν ενισχύθηκαν κατά 42%!

«Ξεκινήσαμε την πορεία της εταιρείας το 1954 και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, 'Με χρώμα ελληνικό γράφουμε το μέλλον'», είπε ο κ. Τσινάβος στην ομιλία του προς συνεργάτες και αντιπροσώπους απ' όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό που συγκεντρώθηκαν για να μάθουν για τα νέα προϊόντα.

«Η Κρι Κρι είναι η μοναδική εταιρεία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, απασχολώντας πάνω από 450 εργαζομένους», υπογράμμισε ο κ. Τσινάβος, προσθέτοντας πως «τα παγωτά Κρι Κρι έχουν εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού στην Ελλάδα, με μερίδιο σε όγκο 15,4%».

Μάλιστα αποκάλυψε πως οι πωλήσεις στο παγωτό αυξήθηκαν πέρυσι κατά 10% με 1.000 νέα σημεία πώλησης, τα οποία αυξάνονται μέρα τη μέρα.



Επενδύσεις 60 εκατ. ευρώ

Το αποτέλεσμα αυτό βέβαια διόλου τυχαίο είναι αφού από το 2013, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 60 εκατ. ευρώ. Την ίδια περίοδο, η εταιρεία απέδωσε συνολικά 33 εκατ. ευρώ στο ελληνικό δημόσιο και 40 εκατ. ευρώ σε μισθούς.

Τα νέα παγωτά

Τέλος, οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα λανσαρίσματα της Κρι Κρι. Οι μοναδικοί πύραυλοι Rodeo και τα ξυλάκια Master θα έχουν και φέτος την τιμητική τους. Παράλληλα η εταιρεία μέσα από την ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας, επιτυχημένης συνεργασίας με την ΙΟΝ, αλλά και μέσω μιας νέας πολλά υποσχόμενης συνεργασίας με την εταιρεία Παπαδοπούλου θα λανσάρει τρεις νέους κωδικούς: Rodeo με NuCrema και ΠαγωτοΓεμιστά Παπαδοπούλου σε δύο γεύσεις.

newmoney.gr


Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!