Νέα προϊόντα και επενδύσεις από τον «πρώτο γαλατά» της Θεσσαλονίκης

Του Κώστα Τσαούση

Το φιλμάκι της διαφήμισης που παίζει εδώ και λίγες μέρες στα τηλεοπτικά κανάλια η βιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ (μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα και η πρώτη στη Βόρεια Ελλάδα) με αφορμή την κυκλοφορία στην αγορά ενός νέου προϊόντος της που δεν είναι άλλο από το Στραγγιστό Γιαούρτι της κάνει λόγο για τον «πρώτο γαλατά της Θεσσαλονίκης». Η αναφορά αυτή θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί πως είναι κάθε άλλο παρά τυχαία επιλογή των εμπνευστών και δημιουργών αυτού του σποτ. Εδώ η τεχνική του storytelling – ακόμη και με αφορμή ένα νέο προϊόν- βοηθά και αυτό γιατί επιτρέπει να ξεδιπλωθεί ολόκληρο το φάσμα της εταιρικής παράδοσης αλλά και να βρεθούν απαντήσεις και για τις σημερινές επιλογές.

Για παράδειγμα, με ανοικτή την προοπτική της MIG αλλά και της θυγατρικής της Vivartia (στην οποία ανήκει η ΔΕΛΤΑ που διαθέτει το 43,18 % των μετοχών της ΜΕΒΓΑΛ, όσο ακριβώς και η οικογένεια Χατζάκου) η επικεφαλής της εταιρείας Μαίρη Χατζάκου αλλά και τα δύο της παιδιά – ο Κώστας και η Μαριάννα- είναι διατεθειμένοι να υπερασπίσουν τουλάχιστον την επένδυση τους. Άλλωστε, οι ρήτρες των συμφωνιών μεταξύ των εταίρων – με το δικαίωμα πρώτης προτίμησης- επιτρέπουν μια τέτοια επιλογή.

Με άλλα λόγια, η διοίκηση αλλά και η πλευρά του μετόχου (οικογένεια Χατζάκου) επιθυμεί να συνεχισθεί η οικογενειακή παράδοση της βορειοελλαδικής εταιρείας αλλά και να διαμορφωθούν τα δεδομένα της επόμενης μέρας που θα επιτρέψει στην εταιρεία να είναι και καινοτόμος και εξωστρεφής (νέα προϊόντα και συνεργασίες, νέες αγορές στο εξωτερικό). 
Αλλά, ας επιστρέψουμε στο νέο προϊόν που συνοδεύεται και από μία σημαντική επένδυση. Η τελευταία αφορά το τμήμα παραγωγής γιαούρτης που ολοκλήρωσε πρόσφατα η ΜΕΒΓΑΛ, στις εγκαταστάσεις της στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Το ύψος της επένδυσης έφτασε τα 5,3 εκ. € και περιλαμβάνει:

• Εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής με separator γιαούρτης

• Αγορά μηχανής συσκευασίας γιαούρτης ultra clean (υψηλής υγιεινής)

• Νέο χώρο συσκευασίας γιαούρτης, με προδιαγραφές clean area ISO 8 (κλιματισμός και φίλτρανση του αέρα)

Με τη συγκεκριμένη επένδυση επιτυγχάνονται: Διασφάλιση υψηλής υγιεινής με μεγαλύτερη διατηρησιμότητα των παραγόμενων προϊόντων, αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας γιαούρτης και παράλληλα δυνατότητες παραγωγής νέων προϊόντων για διεύρυνση της προϊόντικής γκάμας της εταιρείας, που ήδη περιλαμβάνει περισσότερους από 170 κωδικούς.


newmoney.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα