Ένα νέο αλγόριθμο με ακόμη πιο αξιόπιστα αποτελέσματα λάνσαρε, πρόσφατα, η Socital. Η ελληνική εταιρία startup και κορυφαία πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ, που προσφέρει personalized υπηρεσίες e-commerce, δημιούργησε ένα καινούργιο τεχνολογικό εργαλείο, που μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις ενός e-shop, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Σχεδιασμένη για εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου που εργάζονται με περιορισμένες πληροφορίες και μεγάλο αριθμό αρχείων, η πλατφόρμα που ενεργοποιείται μέσα σε λίγα λεπτά στο www.Socital.com αυτοματοποιεί τον εμπλουτισμό δεδομένων μέσω της εύκολης δημιουργίας pop-ups και της άμεσης ενσωμάτωσης (integration) με τις περισσότερες πλατφόρμες email Marketing.
Ειδικότερα μάλιστα με τη δεδομένη εφαρμογή του νέου κανονισμού προσωπικών δεδομένων GDPR από τον Μάιο, όπου οι περισσότερες εταιρίες που διαθέτουν βάσεις δεδομένων θα πρέπει να προβούν σε κινήσεις επικαιροποίησης της έγκρισης χρήσης των στοιχείων των μελών τους (“re-authorization”), ο συγκεκριμένος αλγόριθμος μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο επανασύνδεσης (“re-engagement”), καθώς χρησιμοποιώντας μόνο μια υπάρχουσα βάση δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιστρέφει πλούσια δεδομένα πελατών, αναλύοντας τη βάση των emails με το φύλο, το όνομα και το επώνυμο του πελάτη σε ποσοστό περίπου 70% για 5 γλώσσες (και τα Ελληνικά).
Παράλληλα, η πλατφόρμα της Socital περιλαμβάνει μια σειρά συμβατά με τον κανονισμό GDPR εργαλεία, όπου μεταξύ άλλων, μόλις οι επισκέπτες εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή ζητήσουν έκπτωση, μαζί με το μήνυμα εμφανίζεται ένα εξατομικευμένο recommendation προϊόντων, με βάση το φύλο και τα brands που ακολουθούν στο facebook. Και όλα αυτά πάντα μετά από ρητή έγκριση του τελικού χρήστη για χρήση των στοιχείων αυτών.
«Ο συνδυασμός της έγκρισης από τον τελικό χρήστη για τη χρήση των δεδομένων του και της βαθιάς στατιστικής ανάλυσης που προσφέρει η πλατφόρμα μας, δίνει της δυνατότητα στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτύξουν βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες τους, να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους και, τελικά, να πετύχουν μεγαλύτερες πωλήσεις», επισημαίνει ο Θεόφιλος Βασιλειάδης, συν-ιδρυτής της Socital, αλλά και του Kariera.gr.
startup.gr