Βασικές OnPage SEO Τεχνικές Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων

Πως ξεκινάει από το μηδέν το σωστό στήσιμο μίας SEO καμπάνιας για μία ιστοσελίδα; Ανακαλύψτε τα βασικά στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν «πάνω» σε μία σελίδα «στόχο» στο SEO.

Πως ξεκινάει μία στρατηγική στο Search Engine Optimization; Ποια είναι τα βήματα από το μηδέν, για να χτιστεί μία σωστή βάση για την Google όσον αφορά την βελτιστοποίηση μίας ιστοσελίδας για να μπορεί αυτή να διεκδικήσει υψηλές κατατάξεις στην 1η σελίδα της Google για τις λέξεις – κλειδιά στόχους;

Μέχρι ώρας, έχουμε δει μαζί εδώ τα εξής:

Τι είναι το SEO και πως λειτουργεί σε γενικές γραμμές (On-Page SEO και Off-Page SEO)

Στο σημείο αυτό είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το σχεδιασμό της SEO στρατηγικής μας από την αρχή, δηλαδή από το On-Site (η On-Page) SEO. Το SEO σαν στρατηγική δεν διαφέρει καθόλου από το χτίσιμο ενός σπιτιού η μίας πολυκατοικίας.

Σκοπός είναι να ξεκινήσουμε το χτίσιμο του SEO έργου μας πάνω σε πολύ γερά θεμέλια τα οποία θα κρατήσουν το οικοδόμημα που θέλουμε να χτίσουμε, όσο ψηλά και αν θέλουμε να φτάσει.

Το On-Site SEO είναι για μία ιστοσελίδα ότι είναι τα θεμέλια για ένα κτήριο. Όσο πιο σωστό είναι το στήσιμο από την αρχή, τόσο καλύτερα αυτό θα υποστηρίζει την ιστοσελίδα μελλοντικά για καλύτερα αποτελέσματα στις κατατάξεις στην Google.

Το σωστό στήσιμο On-Page SEO είναι αυτό που συνδυάζει τα παρακάτω:
  • Βοηθάει γρήγορα και εύκολα την Google να καταλάβει περί τίνος πρόκειται μία σελίδα στο internet χωρίς καθυστερήσεις και τεχνικά κολλήματα (errors).
  • Βοηθάει τον χρήστη της Google να βρει σε μία σελίδα αυτό που ψάχνει ακριβώς, όταν κάνει αναζητήσεις σε αυτήν με συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά.
Σημαντικές Σημειώσεις

Το On-Site SEO αναφέρεται σε οποιαδήποτε ενέργεια βελτιστοποίησης γίνεται πάνω στο τεχνικό κομμάτι μίας ιστοσελίδας (και εν μέρει στο οπτικό κομμάτι γιατί αφορά και το περιεχόμενο που είναι ορατό στους χρήστες).

Το SEO γίνεται συγκεκριμένα και ξεχωριστά πάνω σε μία συγκεκριμένη σελίδα στόχο σε ένα domain. Ένα domain (η μία ιστοσελίδα) μπορεί να έχει πολλές διαφορετικές σελίδες στόχους στο SEO.

Αυτές είναι οι σελίδες που θέλει ο επιχειρηματίας να ανεβάσει στην 1η σελίδα της Google για λέξεις – κλειδιά, που είναι πολύ σχετικές με το ξεχωριστό (στοχευμένο) περιεχόμενο της κάθε σελίδας.

Αν ένα domain π.χ στην αγορά του ecommerce, έχει 10 ξεχωριστές κατηγορίες προϊόντων, τότε αυτές είναι 10 ξεχωριστές σελίδες στόχοι στο SEO, πάνω στις οποίες θα πρέπει να γίνει (και να γίνεται) custom SEO εργασία (on-page και off-page).

Για το λόγο αυτό καθώς προχωράμε στα «how-to» δεδομένα, θα αναφέρομαι στο On-page και όχι στο On-Site (γενικός όρος που αφορά όλο το domain).

Βασικές Στρατηγικές Εκκίνησης ενός SEO Έργου

KEYWORD RESEARCH: Είναι η έρευνα και η ανάλυση της κάθε αγοράς στόχου για την εύρεση και καταγραφή των καταλληλότερων λέξεων – κλειδιών στόχων, πάνω στην βάση των οποίων αφενός θα χτιστεί η κάθε σελίδα στόχος στο SEO τεχνικά και αφετέρου, θα προωθείται σε off-page SEO επίπεδο. Η έρευνα αυτή γίνεται με διάφορα επαγγελματικά εργαλεία όπως το AHREFS, το Semrush και άλλα.

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΛΕΞΕΩΝ – ΣΤΟΧΩΝ στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, στα βασικά SEO «elements», τα οποία τσεκάρει γρήγορα η Google για να πιάσει το νόημα της κάθε σελίδας.

Τα στοιχεία αυτά είναι τα παρακάτω:
  • SEO Meta Title
  • SEO Meta Description
  • SEO Meta Keywords
  • Heading Tags
  • On-Page SEO & User Friendly Content
  • On-Page Image Title
  • On-Page Image Alt title
  • On-Page Image description
  • Internal Links
Στο επόμενο άρθρο, θα δούμε ένα παράδειγμα έρευνας και ανάλυσης για τις καταλληλότερες λέξεις – κλειδιά στόχους και πως πρέπει να είναι τα παραπάνω βασικά On-Page SEO elements μίας σελίδας, σύμφωνα με αυτές τις λέξεις.


της Ιωάννας Βάιου
epixeiro.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα