Πώς το ξενοδοχείο σου μπορεί να προσαρμοστεί και να ευδοκιμήσει;

Όλοι έχουμε ακούσει για τις τάσεις που έρχονται στη βιομηχανία της φιλοξενίας αυτή τη χρονιά, αλλά έχεις υιοθετήσει μια ξεκάθαρη στρατηγική για να τις ενσωματώσεις στο ξενοδοχείο σου; Ποιες είναι οι τάσεις που αλλάζουν το σκηνικό του κλάδου της φιλοξενίας και πώς μπορείς να δράσεις ανάλογα, για να ευδοκιμήσει το ξενοδοχείο σου; Το ReviewPro παρουσιάζει τις τάσεις αυτές, δείχνοντας ότι είναι στο χέρι του κάθε ξενοδόχου αν θα αντιδράσει σωστά σε αυτές.

Η ανάπτυξη ισχυρών ανταγωνιστών.

Η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει σημειώσει μια τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια με την εδραίωση αρκετών δυνατών παιχτών που ανέπτυξαν τεράστιες επιχειρήσεις κάνοντάς τις ακόμη πιο ισχυρές στον κλάδο. Πώς όμως το δικό σου ξενοδοχείο, μπορεί να τις ανταγωνιστεί; Τα σημαντικά που πρέπει να λάβεις υπόψη σου είναι, αρχικά, να συνειδητοποιήσεις γιατί οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τα OTA’s. Με την συνειδητοποίηση αυτή θα μπορέσεις να εξατομικεύσεις την εμπειρία του εκάστοτε επισκέπτη, υιοθετώντας μια ξεκάθαρη στρατηγική. Επίσης, θα πρέπει να βρεις την ιδιαίτερη ταυτότητά σου. Τι διαφοροποιεί το ξενοδοχείο σου από τα ισχυρά μεγαθήρια, που υπάρχουν εκεί έξω;

Ιδιωτικές ενοικιάσεις.

Ο τομέας των ιδιωτικών ενοικιάσεων, ή πιο απλά το γεγονός ότι κάποιος μπορεί για παράδειγμα να μοιραστεί το σπίτι του με κάποιον έναντι κάποιου αντιτίμου, τείνει να γίνεται όλο και μεγαλύτερο μέρος της οικονομίας του κλάδου. Για να μπορέσεις εσύ να ανταγωνιστείς αυτού του είδους την πρακτική, μπορείς να πάρεις πολλά μέτρα. Συγκεκριμένα, μπορείς να τονίσεις τις υπηρεσίες, που προσφέρεις αλλά και τις δραστηριότητες -τύπου spa-, που δεν προσφέρονται σε μία κατοικία. Επίσης, μπορείς να υποστηρίξεις τις τοπικές ή εθνικές οργανώσεις και συνδέσμους των ξενοδόχων, ώστε να αντιμετωπίσετε μαζί αυτό το φαινόμενο.



Ψηφιοποίηση στην υπηρεσία του πελάτη.

Η τεχνολογική εξέλιξη και οι καινοτομίες, αναμφιβόλως, επηρεάζουν και προκαλούν δραματικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία πράττουν, όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση του πελάτη αλλά και στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες βιώνουν την ξενοδοχειακή εμπειρία. Οι εγκαταστάσεις, λοιπόν, του ξενοδοχείου σου, μπορούν να αφομοιώσουν τις νέες τεχνολογικές πρακτικές, όπως την άμεση επικοινωνία με τον πελάτη μέσω εφαρμογών μηνυμάτων (π.χ. chatbox) και social media. Μπορείς, ακόμη, να χρησιμοποιήσεις προγράμματα ανάλυσης του feedback, ώστε να μάθεις από τα λάθη σου και να τα διορθώσεις, ώστε να μην αποβούν μοιραία.

Είτε πρόκειται για την ανάπτυξη ισχυρών ανταγωνιστικών ξενοδοχείων, ή τη συνεχώς αναπτυσσόμενη απειλή των ιδιωτικών ενοικιάσεων, είτε τις τεχνολογικές καινοτομίες στην υπηρεσία των επισκεπτών, όλα οδηγούν και πάλι στην ξενοδοχειακή εμπειρία και πως οι ίδιοι οι επισκέπτες την βιώνουν.

Επομένως, αν επιθυμείς το ξενοδοχείο σου να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει θα πρέπει να θέσεις στο επίκεντρο της προσοχής σου τον πελάτη, και να κάνεις ό,τι είναι δυνατόν για να τον αφήσει ικανοποιημένο.


hotelmag.gr




Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα