Το πρώτο ξενοδοχείο της HotelBrain στη Θεσσαλονίκη, το Antigon Urban Chic Hotel, θα ανοίξει τις πόρτες του την 1η Ιουνίου, στον αριθμό 15 της Αντιγονιδών, σε ένα διατηρητέο κτίριο του 1931.
Η σημαντική αυτή επενδυτική κίνηση για την πόλη της Θεσσαλονίκης ανακοινώθηκε πρόσφατα στο 1ο συνέδριο Prodexpo North που πραγματοποιήθηκε στην πόλη, από τον πρόεδρο και ιδρυτή της HotelBrain κ. Πάνο Παλαιολόγο, ο οποίος έχει την άποψη ότι “η Θεσσαλονίκη είναι ένας εξαιρετικός τουριστικός προορισμός που έχει ακόμη πάρα πολλά να δώσει, μια πόλη, με χρώμα, με ζωή, με ανθρωπιά, με ομορφιά, με υποδομές”, οπότε έχει ότι χρειάζεται ένας τουριστικός προορισμός. Η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα συνολικά «αφορά 100%» την HotelBrain, κορυφαία εταιρεία με εξειδίκευση στη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων και στα σχέδια της είναι και η επέκταση στη Χαλκιδική.
38 δωμάτια, bar-restaurant, roof garden και Jacuzzi
Το κτήριο που θα στεγάζει το νέο luxury boutique ξενοδοχείο Antigon, χτίστηκε το 1931 και ορίστηκε ως διατηρητέο το 1988. Η νέα του εικόνα μετά τις εργασίες ανακαίνισης είναι απολύτως συμβατή με την πρώτιστη. Γα την ακρίβεια η πρόσοψη είναι πιστό αντίγραφο αυτής του ‘31. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι στην πίσω είσοδο του ξενοδοχείου υπάρχει μια γυάλινη επιφάνεια στο έδαφος που δίνει οπτική πρόσβαση στα αρχαία ευρήματα ρωμαϊκής προέλευσης. Συγκεκριμένα στο σημείο αυτό βρισκόταν αρχαίος ρωμαϊκός δρόμος του 4ου αιώνα μ.Χ.
Το ξενοδοχείο αποτελείται από 38 δωμάτια, καθώς και ένα all day bar-restaurant, roof garden και Jacuzzi.
Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ανήκει στην HotelBrain Capital, τη νεοσύστατη θυγατρική της ΗotelBrain, η οποία έχει ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων.
Ειδικότερα, η HotelBrain Capital, προϊόν της συνεργασίας της ΗotelBrain με το επενδυτικό κεφάλαιο South Bridge Europe (2015), -η οποία εξελίσσει το υπάρχον μοντέλο διαχείρισης της HotelBrain σε ένα νέο, το management by guarantee, ιδανικό για όλους τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, που προσδοκούν στην βιωσιμότητα και απόδοση της επιχείρησης τους χωρίς να απαιτείται η προσωπική τους εμπλοκή-, μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων (έναντι 24 που ήταν ο αριθμός το 2016), ενώ προβλέπεται ότι μέσα στο 2018 ο αριθμός αυτός θα αγγίξει τα 60 καταλύματα. Στόχος της ΗotelBrain Capital είναι η δημιουργία –μέσω winwin μορφής μισθώσεων- χαρτοφυλακίου υφιστάμενων τουριστικών καταλυμμάτων, τα οποία μέσω της επένδυσης κεφαλαίων, θα αναβαθμιστούν, θα επανατοτοποθετηθούν στην αγορά και έτσι θα αυξήσουν τελικά την αναγνωρισιμότητα και την εμπορική αξία τους.
Τα παραπάνω δεδομένα κατατάσσουν τη HotelBrain στην κορυφή της λίστας με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τουριστικές εταιρείες στην Ελλάδα.
Σχετικά με τη HotelBrain
Είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε τον όρο hotel management (διαχείριση ξενοδοχείων) στην ελληνική τουριστική αγορά το 2000.
Αν και ξεκίνησε ως μια εταιρία που αρχικά δραστηριοποιούνταν στη Σαντορίνη και στη συνέχεια στις Κυκλάδες, χάρη στο επιτυχημένο μοντέλο της και στην μεταφορά της έδρας της στην Αθήνα (2010), η HotelBrain σήμερα διαχειρίζεται περισσότερες από 200 ξενοδοχειακές πολυτελείς μονάδες σε περισσότερους από 70 προορισμούς στην Ελλάδα και εκτός. Στο χαρτοφυλάκιο της συμπεριλαμβάνονται ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο, Σερβία, Μαυροβούνιο, Αυστρία, Βέλγιο, Μαρόκο και Ιταλία.
Το καινοτόμο μοντέλο της HotelBrain –σε αντίθεση με τις γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες, οι οποίες επί της ουσίας παίρνουν τον πλήρη έλεγχο της ξενοδοχειακής επιχείρησης- βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι επιτρέπει στον ιδιοκτήτη της μονάδας να διατηρήσει τον πλήρη έλεγχο της περιουσίας και επιχείρησής του, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα μία πλειάδα outsourced υπηρεσιών.
H ΗotelBrain γνωρίζει πώς να στηρίξει τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση που δεν μπορεί να «αντέξει» το κόστος όλων αυτών των απαραίτητων τμημάτων, τα οποία εξασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία και την οικονομική βιωσιμότητα της επιχείρησης και δημιουργούν ένα ανταγωνιστικό προϊόν που μπορεί να σταθεί επάξια στην παγκόσμια ξενοδοχειακή αγορά.
Αντίστοιχα, και σε κόντρα της νέας μόδας που επιτάσσει σε εταιρείες να προσφέρουν «τεμαχισμένες» υπηρεσίες (όπως sales ή marketing, ή επικοινωνία) στα ξενοδοχεία, η HotelBrain επιμένει να εφαρμόζει ένα ολιστικό μοντέλο διαχείρισης ξενοδοχείων.
Είναι μέλος του παγκόσμιου δικτύου της EndeavorGlobal από το 2014 για το καινοτόμο μοντέλο επιχειρηματικότητάς της.
Σημειώνεται ακόμη ότι στα «κεντρικά» της HotelBrain, τον πυρήνα δηλαδή των στελεχών της εταιρείας που υποστηρίζει όλο το επιχειρηματικό της οικοδόμημα, τα απασχολούμενα άτομαέφτασαν τα 80, ενώ ο συνολικός αριθμός των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία εντός του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, κατά το 2017 ξεπέρασε τις 4.500 (άλλωστε την προηγούμενη χρονιά -2016- της απονεμήθηκε η διάκριση «Top Job Creator of the Year» από την EndeavorGreece).
Επίσης, πήρε τη διάκριση Europe's Leading Hotel Management Company (για 3ησυνεχόμενη χρονιά) στα World Travel Awards 2017. Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι διεκδίκησε και ανέλαβε τη διοργάνωση των World Travel Awards 2018 τα οποία θα διοργανωθούν στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2018 από την HotelBrain.
typosthes.gr