Τέσσερις ιδέες για αύξηση των ποσοστών μετατροπής σε κρατήσεις

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Trivago, το χάσμα είναι μεγάλο ανάμεσα στις προσδοκίες των ταξιδιωτών και την κατάσταση που επικρατεί στις περισσότερες ιστοσελίδες ξενοδοχείων. Αυτό εξηγεί και τον λόγο για τον οποίο τα συνολικά ποσοστά μετατροπής στις ιστοσελίδες του κλάδου ταξιδιών και φιλοξενίας είναι τόσο χαμηλά, ιδιαίτερα σε σύγκριση με άλλους κλάδους.

Το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να σημειωθεί είναι ότι δεν είναι ίδιες όλες οι συσκευές. Ενώ η κίνηση από κινητά τηλέφωνα και tablet αντιπροσωπεύει ένα ολοένα αυξανόμενο μερίδιο των επισκεπτών των ιστοσελίδων, αυτές οι συσκευές υστερούν έναντι των σταθερών υπολογιστών ως προς τα ποσοστά μετατροπής και τη δαπάνη. Επίσης, θα πρέπει να επισημανθεί ότι ορισμένοι κολοσσοί του κλάδου προπορεύονται ήδη σε ό,τι αφορά τα ποσοστά μετατροπής σε κινητές συσκευές.

Μια ανάλυση της αγοράς διαδικτυακών κρατήσεων από το 2014 έως το 2016 στις ΗΠΑ, που διεξήχθη από τη Phocuswright και τη Jumpshot, έδειξε ότι οι κρατήσεις μέσω σταθερών υπολογιστών εξακολουθούν να καθορίζουν τον κλάδο, με ποσοστά μετατροπής περίπου 10% και για τις online ταξιδιωτικές εταιρείες και για τα ξενοδοχεία. Ωστόσο, οι online ταξιδιωτικές εταιρείες είχαν σαφές πλεονέκτημα στις πλατφόρμες για κινητές συσκευές, με ποσοστά 6 έως 7%, σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία που έφτασαν μόλις στο 1,5%.

Άλλη μια ανάλυση της Unbounce αποκάλυψε ότι οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες με κορυφαίες επιδόσεις, οι οποίες ανέρχονται στο 10% του κλάδου, διαθέτουν σελίδες με ποσοστά μετατροπής που υπερβαίνουν το 19,7%, δηλαδή πολύ υψηλότερα από τον μέσο όρο του κλάδου, ο οποίος κυμαίνεται από 2 έως 5%.

Όλα αυτά τα στοιχεία οδηγούν σε δύο κύρια συμπεράσματα:

Οι άνθρωποι θέλουν να κλείνουν ξενοδοχεία μέσω ίντερνετ και πολλοί από αυτούς θέλουν να κάνουν την κράτησή τους χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές.

Μπορούν να επιτευχθούν υψηλά ποσοστά μετατροπής στην ιστοσελίδα κρατήσεων ενός ξενοδοχείου.

Επομένως, είναι γεγονός ότι, ενώ οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων πρέπει να συμβαδίσουν με τις τρέχουσες τάσεις, ώστε να επιτύχουν τα υψηλά ποσοστά μετατροπής της τεχνολογικά προηγμένης και κατάλληλα εξοπλισμένης ελίτ των κρατήσεων, υπάρχουν κάποιες απλές και άμεσες ενέργειες στις οποίες μπορούν να προβούν, για να αρχίσουν να αυξάνουν τα ποσοστά μετατροπής τους.

Ιδού τέσσερις προτάσεις, με τις απαραίτητες πληροφορίες και επεξηγήσεις, για να ξεκινήσετε:

# 1 Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική για κινητές συσκευές

Είναι γεγονός ότι οι πιθανοί πελάτες προσπαθούν να βρουν ένα ξενοδοχείο μέσω της ιστοσελίδας του, χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και tablet, είτε η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί για τη χρήση τους είτε όχι. Για να κερδίσετε αυτούς τους πελάτες, θα πρέπει κατ’ αρχάς να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας εμφανίζεται σωστά και λειτουργεί απρόσκοπτα σε κάθε συσκευή.

Ενώ οι επισκέψεις μέσω κινητών συσκευών εξακολουθούν να εμφανίζουν μικρότερο ποσοστό μετατροπής από ό,τι μέσω σταθερού υπολογιστή, μια μελέτη της Wolgang Digital έδειξε ότι οι ιστοσελίδες με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερα έσοδα από κινητές συσκευές συνεχίζουν να επιτυγχάνουν υψηλότερο συνολικό ποσοστό μετατροπής.

Πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή για κινητές συσκευές είναι η διασφάλιση μιας ανταποκρίσιμης ιστοσελίδας που λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο José Murta, Παγκόσμιος Επικεφαλής Φιλοξενίας της trivago, σε μια κεντρική ομιλία του στο World Travel Market London 2017. Επίσης, είναι πολύ πιο απαραίτητη για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, καθώς, όπως επεσήμανε ο José, οι ταξιδιώτες δεν θα είναι πρόθυμοι να κατεβάσουν διαφορετική εφαρμογή για κάθε ξενοδοχείο.

# 2 Κάντε την ιστοσελίδα σας σύντομη, απλή και οπτικά ελκυστική

Το κείμενο στη σελίδα προορισμού και στη σελίδα της μηχανής κρατήσεων θα πρέπει να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Κάθε λέξη εξυπηρετεί έναν σκοπό: να πείσει τον χρήστη να κάνει κράτηση. Στην προαναφερόμενη μελέτη της Unbounce διαπιστώθηκε ότι οι σελίδες προορισμού με λιγότερο κείμενο και μικρότερο κατακόρυφο μήκος τείνουν να επιτυγχάνουν καλύτερο ποσοστό μετατροπής.

Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε πιθανούς πελάτες με λεπτομερείς περιγραφές και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ωστόσο, οι χρήστες διαδικτυακών υπηρεσιών τείνουν να σαρώνουν το περιεχόμενο και τα μεγάλα τμήματα κειμένου μπορεί να τους αποθαρρύνουν, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούν κινητό.

Διατηρήστε το κείμενο σύντομο, περιλαμβάνοντας μόνο τα ευκολονόητα, κύρια σημεία και επισημάνετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Χρησιμοποιήστε σαφή και ελκυστικά οπτικά στοιχεία, για να προβάλλετε τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου σας. Αποφύγετε τις λεπτομέρειες που σας φαίνονται ελκυστικές και προτιμήστε αναδυόμενα παράθυρα κειμένου, ώστε οι χρήστες να μη χρειάζεται να εξέλθουν από τη σελίδα κρατήσεων, για να πλοηγηθούν σε άλλα τμήματα της ιστοσελίδας.

# 3 Αυξήστε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας

Μια μελέτη της Wolfgang Digital κατέδειξε ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης της σελίδας σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 6,5 δευτερόλεπτα.

Ο βέλτιστος στόχος για τις ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι έως 2 δευτερόλεπτα, ενώ μια έρευνα του Amazon κατέληξε ότι κάθε καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου μπορεί να μειώσει τα ποσοστά μετατροπής κατά 7%.

Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό για χρήστες κινητών τηλεφώνων, όπου οι ταχύτητες σύνδεσης δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες. Στην ίδια έκθεση της Wolfgang Digital επισημαίνεται ότι ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με άλλες μετρήσεις του ενδιαφέροντος των χρηστών.

# 4 Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας και αυξήστε εμφανώς την ασφάλειά της

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ενημερώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και τη διαθεσιμότητα των δωματίων σας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται ότι η ιστοσελίδα προσελκύει ποιοτική επισκεψιμότητα, ότι οι τιμές και η διαθεσιμότητα εμφανίζονται με ακρίβεια και ότι η διαδρομή του πελάτη από το στάδιο της αναζήτησης στο στάδιο της κράτησης είναι ομαλή.

Όταν οι τιμές, οι διαθέσιμες ημερομηνίες και το περιεχόμενο είναι τα ίδια και στην ιστοσελίδα κρατήσεων και στο κανάλι μάρκετινγκ όπου ο ταξιδιώτης βρήκε αρχικά την προσφορά, ο ταξιδιώτης αισθάνεται περισσότερο ασφαλής, ώστε να κάνει την κράτηση.

Το ίδιο αισθάνεται και όταν η ιστοσελίδα διαθέτει την κατάλληλη τεχνολογία για την ασφαλή επεξεργασία ευαίσθητων πληροφοριών πληρωμής.

Επομένως, για να συνοψίσουμε: Οι συνθήκες είναι ευνοϊκές, ώστε οι απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία να σημειώσουν ανοδική πορεία. Με την προϋπόθεση, ασφαλώς, ότι τα ξενοδοχεία βελτιώνουν την εμφάνιση και την ταχύτητα των ιστοσελίδων τους, ώστε να συμβαδίζουν με τις υψηλές προσδοκίες των σημερινών ψηφιακών ταξιδιωτών και των χρηστών κινητών συσκευών.

Κάθε βήμα προς την τελειοποίηση ενός βελτιστοποιημένου καναλιού κρατήσεων είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.



hotelmag.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα