Ως ξενοδόχος, έχεις στόχο να επιτύχεις μεγαλύτερα έσοδα και να προσελκύσεις όσο περισσότερο κόσμο γίνεται στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. Για να αυξήσεις την προβολή σου στο διαδίκτυο και να φτάσεις στους δυνητικούς επισκέπτες, δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλο πορτοφόλι. Η επιτυχία γίνεται εφικτή μόλις συνειδητοποιήσεις από πού αγοράζει το δυνητικό κοινό σου και αρχίσεις να μετράς την πρόοδο και να βελτιστοποιείς την στρατηγική σου κατά τη διάρκεια της πορείας σου. Οι έξυπνοι ξενοδόχοι θα εκμεταλλευτούν το OTA’s marketing το οποίο θα εξασφαλίσει νέες πηγές ζήτησης.
Όσο η διανομή μέσω διαδικτύου του τομέα της φιλοξενίας επεκτείνεται σε περισσότερα στάδια της πορείας ενός καταναλωτή (η έρευνα, το κλείσιμο εισιτηρίων ή ενός γεύματος, η κριτική και η δημοσίευση πληροφοριών για τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο) και όσο τα κανάλια διανομής και οι συσκευές που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν σε κάθε στάδιο συνεχίζουν να αυξάνονται, γίνεται όλο και δυσκολότερο να είσαι όπου είναι κι ο πελάτης σου. Όχι μόνο η αναγνώριση όλων των δυνατών καναλιών-μέσων είναι μια πρόκληση, αλλά και η διαχείριση της καταγραφής και αξιολόγησης αυτών των μέσων γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη.
Χρησιμοποίησε τις παρακάτω συμβουλές του Sabre Hospitality Solutions Blog για να βελτιστοποιήσεις τις προσπάθειές σου και να μεγιστοποιήσεις την προβολή του ξενοδοχείου σου μέσω των διαύλων OTA, ώστε να αποκομίσεις μεγαλύτερα κέρδη από την επιχείρησή σου.
1. Αξιοποίησε τα πιο ακριβά πακέτα OTA marketing για να αποφύγεις τον συνωστισμό: Το marketing διαδικτυακής ανεύρεσης ταξιδιωτικών επιλογών έχει ένα συνεχώς αυξανόμενο κόστος, με την Priceline και την Expedia να φτάνουν ένα ποσό άνω των 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε συνδυασμό με μια ανάπτυξη της τάξεως του 23% τα τελευταία 6 χρόνια. Μια ανεξάρτητη ιδιοκτησία ή μια τοπική ξενοδοχειακή επωνυμία δεν μπορεί να ξοδέψει περισσότερα για να αποφύγει το συνωστισμό και να προβληθεί περισσότερο, επομένως επιχειρήσεις μικρού βεληνεκούς συνωστίζονται στα ίδια κανάλια προβολής. Ωστόσο, οι έξυπνοι ξενοδόχοι θα αξιοποιήσουν τα έξοδά τους στο OTA’s marketing, ώστε να βρουν και να εξασφαλίσουν νέες πηγές ζήτησης.
2. Διεύρυνε την προβολή σου: Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να θέσουν ως πρώτη προτεραιότητα τα κανάλια που θα εξασφαλίσουν τις νεότερες και μεγαλύτερες πηγές προβολής. Με το να εστιάζεις στα κανάλια που προτιμούν οι περισσότεροι καταναλωτές και με το να εφαρμόζεις τη βέλτιστη στρατηγική που αξιοποιεί την τεράστια παγκόσμια προβολή του ξενοδοχείου σου, εσύ ως ξενοδόχος μπορείς να δημιουργήσεις μια νικηφόρα στρατηγική κατανομής.
3. Φτάσε σε νέους τομείς: Είτε είναι νέες αγορές, είτε επιχειρήσεις, είτε χαλαροί ταξιδιώτες, είτε νέα δημογραφικά στοιχεία, ο ορισμός των σωστών διαύλων μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να φτάσουν σε νέες κόγχες τις αγοράς και να ανακαλύψουν νέους τομείς δραστηριοποίησης που δεν αποτελούσαν ποτέ πριν εναλλακτική επιλογή. Στη διαδικασία αποσαφήνισης αυτών των νέων τομέων και των προσωπικοτήτων, έχε στο νου την ανάπτυξη των σωστών πακέτων και εμπειριών στην αγορά που θα ανταποκρίνονται σε αυτό που ζητούν τα διάφορα τμήματα καταναλωτών.
4. Διεθνής επέκταση: Προσπάθησε να συνειδητοποιήσεις από ποιες περιοχές προέρχονται οι επισκέπτες σου και αξιοποίησε αυτήν την πληροφορία για να εξυπηρετήσεις καλύτερα τους επισκέπτες αυτούς. Πειραματίσου με νέες στρατηγικές προβολής στο διαδίκτυο που θα σου δώσουν πρόσβαση σε διαφορετικές αγορές. Δοκίμασε αυτές τις νέες αγορές για να δεις κατά πόσο μπορείς να βρεις κρυμμένες προοπτικές ανάπτυξης.
5. Δυναμικά και ολοκληρωμένα πακέτα: Τα περισσότερα κανάλια OTA δεν πωλούν μόνο τη διανυκτέρευση σε κάποιο ξενοδοχείο, αλλά προσφέρουν δυναμικά και ολοκληρωμένα πακέτα στους πελάτες τους, που περιλαμβάνουν από μια διανυκτέρευση σε κάποιο ξενοδοχείο σε συνδυασμό με κάποια πτήση ή κάποια ενοικίαση αυτοκινήτου, κι όλα αυτά με μια τιμή. Αυτή η διαδικασία συνδυαστικής τιμολόγησης δίνει την δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προσφέρουν διαφορετικές τιμές που θα ανταποκρίνονται μόνο σε αυτά τα πακέτα- συνδυασμούς, χωρίς όμως να υπονομεύουν τις αυτόνομες στρατηγικές τιμολόγησης.
6. Ομαδικά κανάλια: Η συνδεσιμότητα στα κανάλια OTA προσφέρει την δυνατότητα στα ξενοδοχεία να αντιδρούν γρήγορα σε μη αναμενόμενα γεγονότα, όπως για παράδειγμα την ακύρωση της διαμονής μια μεγάλης ομάδας ατόμων, με το να διευρύνουν την προβολή τους σε ευρείς ομάδες επιχειρηματιών και με το να συμμετέχουν σε προωθητικές διαδικασίες μεταξύ πολλών μέσων OTA.
7. Εστίασε στο κομμάτι της προσωπικότητας: Αξιοποίησε τις δυνατότητες εξατομίκευσης που σου παρέχουν οι δίαυλοι OTA ώστε να στοχεύσεις στους επιθυμητούς επισκέπτες. Εναλλακτικά, χρησιμοποίησε μια κόγχη της αγοράς ώστε να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα είδη ταξιδιωτών με αξιόλογες και αξιοθαύμαστες εμπειρίες.
8. Κόστος συμμετοχής: Εξερεύνησε τις επιλογές που τα κανάλια OTA προσφέρουν στα ξενοδοχεία. Πολλά προσφέρουν μια ποικιλία από συμμετοχικά μοντέλα, ώστε η παρανόηση ότι το κόστος συμμετοχής είναι τεράστιο δεν είναι πάντα αληθινή. Το κόστος διανομής στα διάφορα κανάλια θα έπρεπε να υπάρχει στο νου όταν αξιολογείται η παρουσίαση κάπου υπάρχοντος καναλιού. Ανταποκρίνονται τα οφέλη που απολαμβάνεις με τα χρήματα που δίνεις σε κάποιο δίαυλο OTA; Βρες, λοιπόν, την ισορροπία ανάμεσα στο κόστος και το αποτέλεσμα που ταιριάζει στην ταυτότητα του δικού σου ξενοδοχείου.
9. Αξιοποίησε σωστά τις δυνατότητες στόχευσης του κάθε διαύλου OTA προς όφελός σου: Στόχευσε σε επισκέπτες με κίνητρα ή πακέτα που βασίζονται στη μοναδική αξία που προσφέρουν τα OTA. Συνειδητοποίησε πόσο σημαντική είναι η απόδοση και η επιρροή των OTA στις διάφορες τουριστικές περιόδους. Κάθε δίαυλος OTA δρα διαφορετικά στο όλο σύστημα.
10. Μάθε και κατάλαβε την τεχνολογία των OTA: Δεν είναι όλα τα κανάλια ΟΤΑ δημιουργημένα με τον ίδιο τρόπο. Tα μοντέλα που χρησιμοποιούν για να συνδεθούν, μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητά σου να αξιοποιήσεις τις μοναδικές προσφορές της λειτουργικότητας, που το ξενοδοχείο σου χρησιμοποιεί για να πουλήσει. Παραδείγματος χάριν, ποιο χειρίζεται καλύτερα την προωθητική διαδικασία; Προσφέρονται διαφημίσεις; Αποφάσισε, επομένως, ποια χαρακτηριστικά και ποιες λειτουργίες ταιριάζουν με την στρατηγική διαχείρισης εσόδων σου και αν κάποιο κανάλι OTA μπορεί να την υποστηρίξει.
10+1. Εκθετική αύξηση τους εύρους προβολής: Πολλά κανάλια OTA απευθύνονται και σε άλλα αντίστοιχα κανάλια, τα οποία αποτελούν στην ουσία μια επιπλέον προβολή και έκθεση των συμμετεχόντων ξενοδοχείων. Επίλεξε κι εσύ ένα από αυτά έχοντας τη διπλάσια προβολή χωρίς να αυξήσεις το κόστος.
Εξοικειώσου, με λίγα λόγια, στην αξιοποίηση όλων των οφελών που σου προσφέρουν οι δίαυλοι OTA. Το ιδανικό παιχνίδι είναι να πάρεις καλοσχεδιασμένες αποφάσεις που θα σε οδηγήσουν να αυξήσεις την προβολή σου στο διαδίκτυο και να επιτύχεις τους στόχους σου. Δεν χρειάζεται να είναι πολύπλοκη διαδικασία. Με το να αξιοποιήσεις τα σωστά κανάλια και τη σωστή τεχνολογία για να διαχειριστείς όλα τα κανάλια διανομής, μπορείς να μειώσεις την πολυπλοκότητα, να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα και να βελτιστοποιήσεις τον δίαυλο OTA.
hotelmag.gr