Τα ξενοδοχειακά Loyalty Programs βελτιώνονται και κερδίζουν τους millenials

Μεγάλα ξενοδοχειακά brand πρόσφατα έθεσαν σε εφαρμογή νέα mobile apps, που διευκολύνουν τους πελάτες τους στο ταξίδι τους, και ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, και ιδίως του millenial ταξιδιώτη (νεαρής ηλικίας), που η καθημερινότητα του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την τεχνολογία.

Η οργάνωση είναι μέρος του ταξιδιού 


Οι εφαρμογές των ξενοδοχείων δεν πρέπει να περιορίζονται στις κρατήσεις, αλλά να περιλαμβάνουν και περιεχόμενο για τον προορισμό. Για παράδειγμα, η εφαρμογή της Marriott περιέχει και υλικό από το ψηφιακό περιοδικό της, το Traveler, κάτι που είναι ιδιαίτερο χρήσιμο για τους ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής.

Τα ταξίδια είναι συνήθως ομαδική δραστηριότητα


Αν και το να ταξιδεύουμε μόνοι είναι μια τάση της εποχής, τα ομαδικά ταξίδια -με οικογένεια και φίλους- συνεχίζουν να είναι η πλειοψηφία. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, το νέο Hilton Honors loyalty program επιτρέπει στο πελάτη να διαμοιράσει τους πόντους της κράτησης σε μέχρι 10 άτομα, σε αντίθεση με την airbnb που επιτρέπει μόνο μια μέθοδο πληρωμής ανά κράτηση.

Τα ταξίδια είναι ο ορισμός του «εν κινήσει» και το κινητό είναι απαραίτητο


Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν για τα πάντα το κινητό τους στα ταξίδια τους. Από το να βρουν τη διεύθυνση του ξενοδοχείου και να κλείσουν εστιατόριο κοντά στη περιοχή, μέχρι να καλέσουν ταξί για το αεροδρόμιο, το κινητό τους είναι απαραίτητο, και η mobile εμπειρία τους είναι πάρα πολύ σημαντική. Αυτό το έχουν καταλάβει και τα Loyalty programs, που βελτιώνουν τις κινητές εφαρμογές τους, για να διευκολύνουν τους πελάτες τους. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα της Marriott δίνει τη δυνατότητα για online check-in, καθώς και για αίτημα αναβάθμισης δωματίου και late check-out, μέσω της εφαρμογής της.



hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα