Δημιουργώντας αξία στην κοινωνική εποχή

Ποιες αρετές πρέπει να χαρακτηρίζουν έναν επιχειρηματία - ηγέτη, στην εποχή των σύγχρονων τεχνολογιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού; Πώς αξιοποιούνται σωστά οι στρατηγικές ηγεσίας ώστε να επιφέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα; Aυτά και αρκετά ακόμη καίρια, για τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, ερωτήματα επισημάνθηκαν απο την Nilofer Merchant, keynote speaker του Microsoft Summit, του μεγάλου συνεδρίου της Microsoft Hellas, που πραγματοποιήθηκε στις 9 Μαΐου.

H αποκαλούμενη και «Jane Bond» της καινοτομίας, για την ικανότητά της να καθοδηγεί Fortune 500 και startup επιχειρήσεις, στην πρώτη της παρουσία στην Ελλάδα, βασιζόμενη στο μπέστ-σέλερ βιβλίο της «11 Rules for Creating Value in the #SocialEra», μίλησε στο κοινό για το τι έχει αλλάξει στην δημιουργία αξίας (value creation), αλλά και στο πώς πρέπει να κινηθεί ένας ηγέτης ώστε να καταφέρνει να «διαχειρίζεται το παρόν και να δημιουργεί το μέλλον».

Κατά την Merchant, η δημιουργία αξίας απαιτεί ένα νέο είδος ηγεσίας, αλλά και γνώση του πώς να αναδεικνύει κανείς τον καλύτερο εαυτό των ανθρώπων. Και μπορεί, συνεχίζει, αυτές οι αλλαγές να τίθενται σε εφαρμογή, μέσω της τεχνολογίας, ωστόσο η διαδικασία αυτή ξεκινά και καθοδηγείται από ανθρώπους, με πρωταρχικό σκοπό να ενωθούν μεταξύ τους για να κάνουν σωστά και ολοκληρωμένα τη δουλειά.

Όπως, σημειώνει άλλωστε, ένας ηγέτης πρέπει να τους προσκαλεί όλους στο «παιχνίδι» και συνεχίζει «Ακόμη και όταν είναι λανθασμένες οι απόψεις μιας μειοψηφίας κάνουν τους ανθρώπους να σκέφτονται καλύτερα κατά 30%», καταδεικνύοντας τη σημασία της συλλογικότητας και της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης συμμετοχής στη διαδικασία καθορισμού μιας στρατηγικής ή λήψης αποφάσεων.

Βασικοί στόχοι της ομιλίας της Merchant ήταν να «περάσει» στο κοινό το πλαίσιο που χρειάζεται να αλλάξει, όσον αφορά τους παράγοντες που καθορίζουν την ανάπτυξη και την καινοτομία στη σύγχρονη εποχή. Οπως επίσης και την κατανόηση της βασικής πτυχής που επιτρέπει στους ανθρώπους να συνεργάζονται. Σύμφωνα με την Merchant είναι απαραίτητο να αποφεύγεται η τακτική του «Air Sandwich» σε μια επιχείρηση, της μεγάλης απόστασης μεταξύ ενός ηγέτη και των υφισταμένων του, στη διαδικασία της καθοδήγησης.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία, highlight του Microsoft Summit, από την οποία οι συμμετέχοντες έφυγαν με εργαλεία, ιδέες και βήματα, ώστε να καθοδηγήσουν και να «κινητοποιήσουν» τους άλλους, όπως ποτέ πριν.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 9 Μαΐου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και αποτελεί από τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές πρωτοβουλίες της Microsoft Hellas.
Διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, κάνοντας εισηγήσεις για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στους χώρους της τεχνολογίας, της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Σκοπός του Microsoft Summit είναι να ενθαρρύνει τις σύγχρονες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης ή μεγέθους, να καινοτομήσουν, να εξελιχθούν ψηφιακά και να αναπτυχθούν, στην εποχή του digital transformation.

Ανάμεσα στους ομιλητές ήταν ο Mark Torr, Senior Product Marketing Manager, IoT & Advanced Analytics, Microsoft Central & Eastern Europe, ο Roger Andersson, Senior Business Developer at Digital & Connectivity Consumer Services, Volvo Cars Corporation, ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας και ο Μάριος Ίσαρης, Διευθυντής Marketing & Operations για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας.

Την εκδήλωση υποστήριξαν ως χρυσοί χορηγοί η Cosmote και Logicom, ως μεγάλοι χορηγοί οι Alpha Bank, Atcom, Eurobank, Info Quest Technologies, Oktabit, Samsung και Volvo, ως χορηγοί οι Accounting Solutions Network, Dynamic Integrated Solutions, interworks.cloud, Real Consulting, SiEBEN, Space και Vedicor, ως υποστηρικτές οι LeasePlan και Μetlife, και ως start-up συνεργάτες οι ContactPigeon, iTrack και Socital. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των Ελληνο-αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ΣΕΠΕ, και ΣΕΒ. Τέλος, χορηγοί επικοινωνίας ήταν o ΣΚΑΪ, η ιστοσελίδα Biztech.gr, τα κλαδικά έντυπα Channel Partner, NetFax και NetWeek, και η ιστοσελίδα Sepe.gr.


kathimerini.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα