Eπίσημη «πρώτη» στο Ντουμπάι από την Blueground

Της Στεφανίας Σούκη

"Το Ντουμπάι έχει μετεξελιχθεί σε έναν προορισμό τόσο για επενδυτές όσο και για επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, γεγονός το οποίο το κάνει μία ιδανική αγορά για μάς''.
Τάδε έφη ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου διευθύνων σύμβουλος και εκ των ιδρυτών της Blueground κατά την επίσημη πρώτη της εταιρείας στην αγορά των ΗΑΕ, προσθέτονατς ότι "έχουμε ήδη εισπράξει την εμπιστοσύνη από ιδιοκτήτες ακινήτων, επενδυτές και πολυεθνικές εταιρείες στο Ντουμπάι και θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας στην ευρύτερη περιοχή".

Ξεκινώντας από την Ελλάδα αρχικά, στη συνέχεια στην Τουρκία και πλέον και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Βlueground προσφέρει πλήρως επιπλωμένα και εξοπλισμένα διαμερίσματα σε στελέχη εταιριών, πρεσβειών και άλλων οργανισμών που επισκέπτονται τις χώρες αυτές για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής. Η εταιρεία μισθώνει από τους ιδιοκτήτες υπάρχοντα διαμερίσματα, τα οποία μετατρέπονται σε καταλύματα υψηλών προδιαγραφών και διατίθενται σε στελέχη εταιριών ή ιδιώτες.

Η αγορά του Ντουμπάι είναι από τις πλέον ανεπτυγμένες όσον αφορά τους εταιρικούς ταξιδιώτες, οι οποίοι υπολογίζονται στα πέριξ των 400 χιλ. ετησίως, με ένα σύνολο άγοράς στα 12,5 δισ. ευρώ.

Στο πελατολόγιο της Blueground περιλαμβάνονται αυτή την στιγμή πολυεθνικά ονόματα όπως οι Samsung, Panasonic, H&M, IKEA, Novo Nordisk, Oracle, Siemens κ.α.. Η επιλογή του Ντουμπάι ως η τρίτη πόλη στην οποία αποφασίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της η εταιρεία, μετά την Αθήνα και την Κωνσταντινούπολη, επιβεβαιώνει ουσιαστικά τις προοπτικές της ευρύτερης περιοχής και τη δυναμική της.



newmoney.gr