Τέλος στη σπατάλη φαγητού σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων

Σύμφωνα με τις έρευνες της World Wildlife Fund (WWF) η παραγωγή φαγητού έχει φέρει τεράστια αλλαγή στο περιβάλλον και μάλιστα, το 40% της ποσότητας του φαγητού που διοχετεύεται σε κλάδους καφεστίασης και φιλοξενίας καταλήγει, δυστυχώς, στα σκουπίδια.

Ένας από τους τρόπους που τα ξενοδοχεία μπορούν να συμβάλλουν στη διαφύλαξη των προϊόντων, λοιπόν, είναι η μείωση της σπατάλης φαγητού. Μερικές από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείου του κόσμου που ανήκουν στην Ένωση Αμερικανικών Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (American Hotel & Lodging Association , AHLA) συμμετέχουν στη πρωτοβουλία μείωσης της σπατάλης φαγητού της WWF, η οποία περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό των μενού, για να αποτρέψει την κατάληξη του φαγητού στα σκουπίδια. Ανάμεσα στα ξενοδοχεία που συμμετέχουν είναι και τα τεράστια brands Hilton, Hyatt, IHG και Marriott International.

«Η βιομηχανία μας έχει μία μοναδική ευκαιρία να συμμετέχει σε αυτή την προσπάθεια, να δώσει κατευθυντήριες γραμμές και να βοηθήσει πραγματικά. Η συμμετοχή μερικών από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Αμερικής σε αυτό το πρόγραμμα θα φέρει την αλλαγή και τη δέσμευση σε ένα βάθος χρόνου», δηλώνει η Katherine Lugar, πρόεδρος της AHLA, σχετικά με τη συμμετοχή των ξενοδοχείων στο πιλοτικό πρόγραμμα 12 εβδομάδων για να μειώσουν τη σπατάλη φαγητού στον τομέα της φιλοξενίας, υπό την επίβλεψη της WWF.

«Λόγω των παροχών μεγάλου όγκου φαγητού σε πολλούς πελάτες, ο χώρος της φιλοξενίας και των ξενοδοχείων είναι ο κατάλληλος αρωγός αυτής της προσπάθειας, και μάλιστα -μέσω αυτής της δράσης- θα ξεκινήσει η αλλαγή και θα επικοινωνηθεί το πρόβλημα», δηλώνει ο Pete Pearson, διευθυντής του προγράμματος της WWF. Και συνεχίζει, «Φανταστείτε να καταργούνταν εξ ολοκλήρου η σπατάλη φαγητού από κάθε μπουφέ πρωινού ή συνεδρίου στα ξενοδοχεία. Θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό και για τη βιομηχανία, αλλά και για το περιβάλλον».

Με σχεδόν το ένα τρίτο των τροφίμων, που παράγεται παγκόσμια να μην καταναλώνεται ποτέ -γιατί χαλάει μετά τη συγκομιδή και κατά τη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να πετάγεται από μαγαζιά και καταναλωτές- τέτοιου είδους δράσεις μπορούν να αποβούν σωτήριες.



hotelmag.gr