Μία από τις δυσκολότερες αποστολές αυτής της περιόδου είναι η περίπτωση του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία. Οι 4 εργολαβίες σε 3 μήνες θα κλείσουν 6 χρόνια ζωής με την πρόοδο να είναι προσγειωμένη στο 50%.
Για το θέμα ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής Λευκάδας της Νέας Δημοκρατίας Αθανάσιος Καββαδάς. Αφού σημειώνει πως "η ολοκλήρωση του έργου είναι ιδιαίτερης αναπτυξιακής πνοής για την Αιτωλοακαρνανία και τις γύρω περιοχές και για τη Λευκάδα η οποία παραμένει ουσιαστικά το μοναδικό νησί των Ιονίων σε αποκλεισμό από κάθε σύγχρονο οδικό άξονα...με την ολοκλήρωση του έργου θα αποσυμφορηθεί η Αμφιλοχία στην οποία γίνεται το αδιαχώρητο τους καλοκαιρινούς μήνες προκαλώντας μποτιλιάρισμα 15χλμ."
Στην ερώτηση του ο βουλευτής ζητά να μάθει αν έχουν ζητηθεί συμπληρωματικές συμβάσεις και αν αληθεύει πως με ένα ποσό 15εκ.ευρώ μπορεί να λειτουργήσει ένα τμήμα μήκους 36χλμ από τα 48,5χλμ του έργου, ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας της αποπεράτωσης, αν με τις υπάρχουσες εργολαβίες το έργο θα ολοκληρωθεί και ποιος είναι ο σχεδιασμός.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ 4 ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
1η: Άκτιο-Παλιάμπελα: Απαιτείται συμπληρωματική σύμβαση 5εκ.ευρώ για να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν 16χλμ αυτοκινητόδρομου, μέχρι το Πάλερο. Συνολικό μήκος 22,5χλμ.
2η: Παλιάμπελα-Γουργουβλί: Η πλέον προβληματική, απαιτείται νέα δημοπράτηση. Μήκος 4,4χλμ.
3η: Δρυμός-Λουτράκι: Έχει σταματήσει εξαιτίας ασταθούς εδάφους και έχει γίνει νέα γεωτενική μελέτη στη θέση Λουτράκι. Μπορεί να ολοκληρωθεί με συμπληρωματική σύμβαση 5εκ.ευρώ. Τα έργα αφορούν σταθεροποίηση των εδαφών εκεί που έχουν παρουσιαστεί κατολισθήσεις και καταπτώσεις. Μήκος 8,1χλμ.
4η: Λουτράκι-Αμβρακία: Πάσχει εξαιτίας κατολισθήσεων και καταπτώσεων, έχουν γίνει μελέτες, απαιτούνται επίσης 5εκ.ευρώ για την ολοκλήρωση του τμήματος. Μήκος 13,5χλμ.