Pillbox: Τα open market που κέρδισαν τους Θεσσαλονικείς, πάνε ξανά λιμάνι

Την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή εκδήλωση θα έχουν οι Θεσσαλονικείς την 1η και 2η Απριλίου, καθώς το Pillbox άνοιγει τις πύλες του Kitchen Bar, στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αυτή τη φορά με πασχαλιάτικο αέρα.

Ενδύματα, χειροποίητα κοσμήματα, διακοσμητικά, αξεσουάρ μέχρι και βιολογικά προιόντα, από δεκάδες καλλιτέχνες, ερασιτέχνες και επαγγελματίες, οι οποίοι εμπνέονται από την λουλουδένια εποχή και συμμετέχουν στο Pillbox #BloomingTales, αναμένερται να δημιουργήσουν, για ακόμη μια φορά, μια μαγική ατμόσφαιρα.

Το open market θα είναι ανοιχτό από τη 1 το μεσημέρι έως τις 11 το βράδυ.



Τι είναι το Pillbox

Το Pillbox ιδρύθηκε το Μάιο του 2010 από την Έλενα Σαµαρά και την Ασηµένια Σαπρανίδου, με κοινό όραμα και σκοπό τη δημιουργία. Αυτό που τις ώθησε να δημιουργήσουν το Pillbox, είναι κυρίως, όπως αναφέρουν, η ανάγκη "να το κάνουν για τον εαυτό τους" και δεύτερον να προσφέρουν στη Θεσσαλονίκη μια εκδήλωση, μια συνάντηση η οποία της έλειπε, καθώς είναι μια από τις πιο ανήσυχες και δραστήριες πόλεις, με πολλούς δημιουργούς και καλλιτέχνες.

«Στο εξωτερικό η ιδέα της αγοράς όπου συγκεντρώνονται οι δημιουργοί είναι κάτι συνηθισμένο και το κάνουν τακτικά, οπότε το γνωρίζαμε, το είχαμε δει και μας άρεσε. Πιστεύω, λοιπόν, ότι περισσότερο ήταν η πρσωπική μας ανάγκη. Εμείς θέλαμε να το οργανώσουμε και να παρουσιάσουμε κάπου τις δικές μας δημιουργίες», λέει στη Voria.gr η μία εκ των ιδρυτριών, Έλενα Σαμαρά.



Η ομάδα διοργανώνει κάθε δύο μήνες αγορές, τα λεγόμενα PillBOX open markets, τα οποία απευθύνονται κυρίως στο κοινό της Θεσσαλονίκης. Σε αυτές τις εκδηλώνεις η ομάδα συνεργάζεται με δημιουργούς οι οποίοι, είτε είναι ιδιώτες είτε επαγγελματίες οι οποίοι εκθέτουν χειροποίητα από κοσμήματα, ρούχα, αξεσουάρ, αντικείμενα για το σπίτι μέχρι αρώματα και σαπουνάκια.

«Δεν είναι σταθεροί ούτε οι δημιουργοί, ούτε τα αντικείμενα, καθώς εναλλάσονται σε κάθε Pillbox, κάτι που πιστέυω το κάνει μοναδικό», λέει η Έλενα.

Σε ό,τι αφορά τις τιμές, η ομάδα του Pillbox αναφέρει ότι τα εκθέματα είναι πολύ οικονομικά, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο. Οι τιμές κινούνται μεταξύ 2 ευρώ έως 15 ευρώ, ωστόσο υπάρχουν και custom-made, εκθεσιακά προιόντα, τα οποία μπορούν να ξεπεράσουν τα 50 ευρώ. 

Η Θεσσαλονίκη αγκάλιασε την προσπάθεια των κοριτσιών από την πρώτη κιόλας στιγμή, με τον κόσμο να είναι ολοένα και περισσότερος σε κάθε νέο open market.

«Κυρίως έρχονται γυναίκες, έτσι και αλλιώς είμαστε από τη φύση μας περισσότερο καταναλωτικά όντα. Για την ηλικία δεν θα μπορούσα να βάλω περιορισμό, δεχόμαστε από μικρές μέχρι πιο μεγάλες ηλικίες», αναφέρει χαρακτηριστικά η Ελένη, τονίζοντας παράλληλα ότι οι δημιουργοί είναι αυτοί που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την κρίση οικονομικά, αλλά και ψυχολογικά.

voria.gr