Lufthansa: «Ψηφίζει» Ελλάδα προσβλέποντας σε υψηλά κέρδη

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές επιδιώκει ο γερμανικός κολοσσός. Γιατί ποντάρει στη χώρα και ποια είναι τα «φιλέτα» από τα οποία προσδοκά υψηλά κέρδη.

Ανεπηρέαστη και αυξημένη σε σχέση με πέρυσι παραμένει, σύμφωνα με εκπροσώπους του γερμανικού αεροπορικού ομίλου Lufthansa, η ζήτηση για ταξίδια προς τη χώρα μας παρά το κλίμα που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στις ευρωπαϊκές αγορές (ιδιαίτερα τη Γερμανία) με αφορμή τις διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους της στην Ε.Ε και το ΔΝΤ.

Σύμφωνα με τον Harro Julius Petersen, γενικό δ/ντή επιβατικών υπηρεσιών και πωλήσεων της Lufthansa για την Ελλάδα και την Κύπρο, ο όμιλοςκαταγράφει φέτος αύξηση επιβατών 9% στις γραμμές προς Ελλάδα, ενώ τα στοιχεία των τουρ οπερέιτορ κάνουν λόγο για αύξηση τουριστικής κίνησης της τάξης του 12%.

Το σημαντικό για την Ελλάδα και τον τουριστικό της τομέα είναι πως ο γερμανικός αεροπορικός κολοσσός εμφανίζεται αποφασισμένος να κατακτήσει ηγετική θέση στην αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, επωφελούμενος από την υψηλή ζήτηση που καταγράφεται σε όλο τον κόσμο για ταξίδια προς τη χώρα μας.

Ο γερμανικός κολοσσός στοχεύει να αξιοποιήσει στο έπακρο το πανίσχυρο δίκτυο που διαθέτει μέσω των αεροπορικών εταιρειών που ελέγχει (Lufthansa, Austrian, Swiss, Brussels Airlines, Germanwings) με στόχο να κατευθύνει το μεγαλύτερο μέρος της επιβατικής κίνησης από και προς την Ελλάδα προς τις δύο κύριες βάσεις της στη Γερμανία (Μόναχο, Φρανκφούρτη) αλλά και τη Βιέννη, τη Ζυρίχη και τις Βρυξέλλες.

Για το σκοπό αυτό επιδιώκει να εκμεταλλευτεί:

- Την πλήρη ανυπαρξία απευθείας αεροπορικών συνδέσεων της Ελλάδας με μακρινούς προορισμούς

- Την αυξημένη ζήτηση για ταξίδια προς Ελλάδα από επιβάτες κρουαζιέρας κυρίως από τη Βόρεια Αμερική

- Τη ναυτιλιακή κίνηση η οποία αφορά στις μετακινήσεις πληρωμάτων των πλοίων των ναυτιλιακών εταιρειών ελληνικών συμφερόντων και φυσικά

- τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση απ' όλη την Ευρώπη για ταξίδια διακοπών στην Ελλάδα το καλοκαίρι.

Σ'αυτή την κατεύθυνση ο όμιλος ενισχύει το 2015 περαιτέρω την παρουσία του στην ελληνική αγορά καθώςαυξάνει κατά 8% τις διαθέσιμες θέσεις του στις πτήσεις προς Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό πως οι εταιρείες του ομίλου θα προσφέρουν στο θερινό τους πρόγραμμα φέτος συνολικά 118 πτήσεις την εβδομάδα προς τη χώρα μας.

Η «ναυαρχίδα» του ομίλου γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa (συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια λειτουργίας) αυξάνει τη συχνότητα των δρομολογίων της από Αθήνα προς Μόναχο από τον Μάρτιοπροσθέτοντας τέσσερις πτήσεις. Στόχος της είναι κυρίως να απορροφήσει την υψηλή ζήτηση από επιβάτες κρουαζιέρας που προέρχονται από την Β. Αμερική, γεμίζοντας τα «χρυσοφόρα» υπερατλαντικά της δρομολόγια.

Ταυτόχρονα εγκαινιάζει νέο δρομολόγιο από το Μόναχο προς την άτυπη καλοκαιρινή «πρωτεύουσα» του ελληνικού τουρισμού, το Ηράκλειο Κρήτης (από 30 Μαΐου).

Έντεκα πτήσεις τη βδομάδα από την Βιέννη προς την Αθήνα θα προσφέρει από τις 29 Απριλίου η αυστριακή θυγατρική Austrian Airlines, προσθέτοντας τέσσερις νυχτερινές πτήσεις.

Στο ίδιο μήκος κύματος η ελβετική θυγατρική Swiss αυξάνει τις πτήσεις της από Αθήνα και Θεσ/νίκη προς Ζυρίχη και Γενεύη, ενώ θα πραγματοποιεί δρομολόγια από Γενεύη προς Ηράκλειο, Κέρκυρα και Ζάκυνθο.

Την ίδια στιγμή η βελγική θυγατρική Brussels Airlines θα πραγματοποιεί τέσσερις πτήσεις τη βδομάδα μεταξύ Αθήνας και Βρυξελλών.

Ο όμιλος Lufthansa είναι, ήδη, ο δεύτερος ισχυρότερος «παίκτης» (μετά την Aegean) στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας. Ταυτόχρονα, αναρριχήθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αερομεταφορών από πλευράς εσόδων καθώς το 2014 εμφάνισε συνολικές πωλήσεις 30 δισ. ευρώ και κερδοφορία άνω των 800 εκατ. ευρώ.

euro2day.gr