Στροφή της Hilton στα boutique hotel

Ένα σημαντικό βήμα για την αλυσίδα Hilton. Στρέφεται στους ταξιδιώτες που προτιμούν τα boutique hotel και δημιουργεί νέο brand name. Πώς θα λειτουργεί το μοντέλο των Curio.

Στον χώρο των boutique hotel επεκτείνεται η αλυσίδα Hilton Worldwide, αναπτύσσοντας ένα νέο brand name που θα απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη ομάδα πιο απαιτητικών ταξιδιωτών που αποφεύγουν τις γνωστές αλυσίδες.

Πρόκειται για τα ξενοδοχεία Curio που θα είναι τεσσάρων και πέντε αστέρων, σε αστικά κέντρα αλλά και τουριστικά θέρετρα και τα οποία θα διατηρούν τη δική τους ανεξάρτητη διοίκηση. Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton, Chris Nassetta στόχος είναι η συνεργασία με boutique hotel σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

"Πρόκειται για σπάνια ξενοδοχεία με χαρακτήρα που έχουν τους δικούς τους οπαδούς. Υπάρχει τεράστια ζήτηση για τέτοιου τύπου ιδιοκτησίες» δήλωσε. Υποστήριξε μάλιστα πως από τον επόμενο χρόνο, η συνεισφορά αυτών των ξενοδοχείων στα αποτελέσματα του ομίλου θα είναι «σημαντικός».

Προς το παρόν έχουν υπογραφεί συμφωνίες με 5 ξενοδοχεία τις ΗΠΑ, εκ των οποίων το SLS Las Vegas. Στα σκαριά βρίσκονται δύο ακόμη συμφωνίες στην Ντόχα και το Ντουμπάι. Στόχος του κ. Nasseta είναι να έρθουν «εκατοντάδες» ανεξάρτητα ξενοδοχεία στην οικογένεια Curio.



euro2day.gr