Μετά από τρία ολόκληρα χρόνια, ξεκολλάει το οδικό έργο που ουσιαστικά θα ολοκληρώσει την αναβάθμιση του άξονα Θεσσαλονίκη-Κιλκίς-Δοϊράνη. Πότε παραδίδεται στην κυκλοφορία.
Τρία ολόκληρα χρόνια πέρασαν για να μπορέσει να ξεσκαλώσει το οδικό έργο στο τμήμα Α/Κ Ασσήρου- Α/Κ Νέας Σάντας, με την κατασκευή του οποίου ουσιαστικά θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του άξονα Θεσσαλονίκη-Κιλκίς-Δοϊράνη και η σύνδεση του με το δίκτυο της Εγνατίας Οδού και ειδικότερα με τον κάθετο για Προμαχώνα.
To έργο, που έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και ειδικότερα από το πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», έπρεπε να περιμένει για παραπάνω από τρία χρόνια, γιατί υπήρχε κώλυμα στην κτήση γης, και αυτό επειδή με τις αλλαγές που έφερε ο Καλλικράτης, δεν ήταν ξεκάθαρο το ποιος θα κήρυττε τις απαλλοτριώσεις.
Έτσι, το έργο, που είχε δημοπρατηθεί το Νοέμβριο του 2010 και είχε συμβασιοποιηθεί το Μάρτιο του 2011, με ανάδοχο την «Αναστηλωτική ΑΤΕ» ( συμβατικός προϋπολογισμός 37,6 εκατ. ευρώ), δεν μπορούσε να προχωρήσει. Τελικά, μετά από νομοθετική παρέμβαση, ξεσκάλωσε το ζήτημα των απαλλοτριώσεων, στις 4 Μαΐου συζητήθηκε η υπόθεση στο δικαστήριο και αναμένεται, άμεσα, η απόφαση για τον ορισμό τιμής μονάδας.
Από τη στιγμή που η γη θα παραδοθεί στον εργολάβο, εκτιμάται ότι σε περίοδο περίπου δυόμισι ετών θα κατασκευαστεί το έργο, μετά δηλαδή από την ολοκλήρωση του έργου της εισόδου της πόλης του Κιλκίς, που τελικά άρχισε νωρίτερα (Αύγουστος 2013) και πρόκειται να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2016.
Η εργολαβία του έργου Α/Κ Ασσήρου- Α/Κ Νέας Σάντας περιλαμβάνει: 11,45 χλμ. τετράϊχνου αυτοκινητόδρομου, τρεις ανισόπεδους κόμβους (Μυγδονίας, Δρυμού και Καμάρας), παράπλευρο δίκτυο εκατέρωθεν της αρτηρίας και όλα τα άλλα έργα για την ασφαλή λειτουργία του άξονα.
voria.gr