Πολύ λίγες νεοσύστατες επιχειρήσεις διαθέτουν αρκετά χρήματα για να επενδύσουν στο Marketing. Γι’ αυτό, τα μικρά budgets πρέπει να επενδύονται σωστά. Ίσως το πιο γρήγορο και αποδοτικό εργαλείο είναι η Pay Per Click (PPC) διαφήμιση.
Πριν ξεκινήσετε μια PPC καμπάνια, πρέπει να ορίσετε πόσο αξίζει κάθε πελάτης για την επιχείρησή σας και πόσο είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για να τον αποκτήσετε. Επειδή καμία επιχείρηση δεν μπορεί να μετατρέψει σε πελάτη κάθε lead, φροντίστε να έχετε υπολογίσει εξ αρχής, το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε το κάθε lead. Ας δούμε λοιπόν πώς το PPC μπορεί να φανεί χρήσιμο και αποδοτικό σε μικρές επιχειρήσεις.
1. Το PPC δουλεύει για μικρά budgets
Αρκετοί marketers κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι για να κερδίζεις την προσοχή, το σημαντικό είναι να ξοδεύεις χρήματα. Ωστόσο αυτό δεν ισχύει, γιατί στην περίπτωση των PPC ενεργειών μπορεί να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα με πολύ μικρά budgets.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα PPC για να στοχεύσετε σε επισκέπτες σε όλα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Αρχίστε στοχεύοντας στα keywords που το κοινό πληκτρολογεί όταν είναι έτοιμο να κάνει μια αγορά. Σε όσο πιο προχωρημένο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας βρίσκεται, τόσο μεγαλύτερο conversion rate μπορείτε να περιμένετε. Χρησιμοποιώντας γεωγραφικά κριτήρια, γλώσσα, ή ακόμα και ώρα, μπορείτε να στοχεύσετε ακόμα καλύτερα σε αυτούς που θεωρείτε πιθανούς πελάτες.
Φροντίστε να αποφύγετε το broad match γιατί μπορεί να καταλήξετε να πληρώνετε για άστοχα clicks τα οποία σας μειώνουν το budget της ενέργειας. Δεν υπάρχει ευθεία συσχέτιση ανάμεσα στο budget και τα αποτελέσματα. Αν για παράδειγμα ξαφνικά βρείτε τα χρήματα και τριπλασιάσετε το PPC budget σας, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τριπλασιάσετε και τον αριθμό των ποιοτικών leads.
2. Μπορείτε να πειραματιστείτε με το μήνυμα σας
Οι μέρες τις οποίες οι επιχειρήσεις επένδυαν σε μια μόνο εκδοχή του μηνύματός τους σε έντυπα, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Το PPC σας δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε διαφορετικούς συνδυασμούς λέξεων και μηνυμάτων. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε διαφορετικές διαφημίσεις και να πειραματιστείτε με τη σύνταξη του τίτλου για να βρείτε ποιος αποδίδει καλύτερα (υψηλότερο Click Through Rate).
3. Κάνοντας δοκιμές βρίσκετε τη σωστή κατεύθυνση
Συνήθως η πιο απλή εκδοχή που έχετε στο μυαλό σας για τη landing page είναι και η πιο αποτελεσματική. Φροντίστε να κάνετε δοκιμές με τους τίτλους, τα κουμπιά, ή ακόμα και τα Calls To Action για να βρείτε ποιο αποδίδει καλύτερα. Δώστε αρκετό χρόνο στην κάθε αλλαγή ώστε να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα.
4. Οι αριθμοί λένε την αλήθεια
Για τις επιχειρήσεις που έχουν περιορισμένο budget, το κάθε lead μετράει. Γι’ αυτό, καλό είναι να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα πέρα από την άποψή σας για να βγάζετε τα σωστά συμπεράσματα. Όσο καλύτερη ανάλυση κάνετε και όσα περισσότερα δεδομένα χρησιμοποιήσετε σε αυτήν, τόσο καλύτερη στόχευση μπορείτε να επιτύχετε και τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να έχετε.
Μια προσεκτικά σχεδιασμένη PPC καμπάνια μπορεί να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα. Φροντίστε να την αξιοποιήσετε στο έπακρο για να αποκτήσετε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
etherlogic.gr